Kuukauden voittaja (KKV) Elokuu 2023

Ottaisin osoitteen kiitos :blush:

Saanko voittajan osoitteen, kiitos :hugs:

Minäkin haluaisin onnitella voittajaa. :sunglasses:

Saisinko minäkin osoittern. :blush:

Minäkin voisin laittaa kortin voittajalle :slight_smile:

Saanko voittajan osoitteen, kiitos!

Ihanaa, olen Kuukauden voittaja :hugs:

Ensimmäinen kortti tuli jo perjantaina, kun oltiin lähdössä mökille. Eilisen postissa olikin sitten tullut jo kaksi lisää, joten uskallan julistautua voittajaksi :partying_face:

@Regndroppar lähetti ihanan kahvipöllön :smiling_face_with_three_hearts: Mekin käytiin Tallinnassa parin päivän reissulla - kolmen pienen pojan kanssa ihan riittävä ulkomaan reissu :grin:

@marzze lähetti upean viinikortin, jossa myös juustoa ja viinirypäleitä (kaikki keräilykohteitani), eli täytyykin miettiä mihin kansioon kortin laitan :smiley:

@kotona lähetti Kotovasiya-kissoja - en muista koska viimeksi olisin saanut näitä :hugs: Teemakin tosiaan nykytilanteeseen sopiva (ikävä kyllä :pensive:).

Kiitos kaikille! Miten ihania kortteja :heart_eyes:

2 Likes

Tänään saapui kortti @Mindee ltä :hugs:

Hieno maisema Australiasta ja vielä hienompi tarina takana :heart_eyes: :notes: :gem: Kiitos kovasti!

1 Like

Saisinko voittajan osoitteen? :sunglasses:

Valevoittaja ilmoittautuu täällä. @Idler lähetti minulle persoonallisen kissakortin, uusi kokoelmiini. Kiitos!

1 Like

Saisinko voittajan osoitteen, kiitos :blush:

Perjantaina tuli pari korttia lisää:

@outsa lähetti ihanat värikkäät kissat :heart_eyes_cat: Meillekään ei taida kissaa tulla, koska mies on allerginen :frowning_face:

@Pirjo78 lähetti aivan ihanan kissakortin :smiling_face_with_three_hearts: Kiva, että olet löytänyt foorumin :raised_hands: Aina löytyy keinoja lähettää enemmän ja enemmän kortteja :sweat_smile:

Kiitos kummallekin :hugs:

2 Likes

Tähän väliin ihan pakko sanoa, että jos joku löytää yllä olevan, tassuaan nuolevan kissakortin, niin minulle voisi lähettää. Koitan korvata sen jotenkin. Yv:llä voi kysyä osoitettani, jos löytää tuon kortin.

Kuvaaja näyttäisi olevan Pirkko Hautamäki, jos se jotain auttaa :smiling_face:

1 Like

Tuo on ostettu Citymarketista Vantaalta, voin katsoa jos löydän uudestaan kun käyn seuraavan kerran ostoksilla.

1 Like

Saisinko voittajan osoitteen!

@Sinipiika lähetti suloisen laiskiaisen :smiling_face:

@nnniiina lähetti upean Daga Ulvin suden (jota ihailin joskus täällä foorumilla!) :heart_eyes:

@ykssoprano lähetti kauniin Vaajakosken voimalan kuvan (hieno heijastus, samoin postimerkissä!), kuvaaja Riitta Eskelinen. Olen muuten ostanut myös Riitalta pari kertaa kortteja :blush:

@ykssoprano Muistathan laittaa osoitteesi osallistuaksesi arvontaan! Samoin @kotona ja @Regndroppar , jos haluatte arvontaan mukaan.

Kiitos jälleen kerran IHANISTA korteista :hugs:

2 Likes

@Liisa16 lähetti mahtavan juustokortin :smile: Mulla oli joskus iso pinkka Minimoi-kortteja, mutta johonkin ne katosi :woman_shrugging: Taisin heittää pois ennen kuin olin Postcrossingista kuullutkaan… Harmittaa vähän :grin:


Kiitos!

KKV syyskuu 2023

Tänään tuli vielä kortti @minkero lta :hugs: Hieno mustavalkoinen kortti, jossa sekä heijastus että aurinkovarjo :heart_eyes: Ja näköjään myös Napapiirin erikoisleima :open_mouth: Luulin, että kaikki erikoisleimat Joulupukin leimaa lukuun ottamatta lopetettiin - vai onko se juuri tämä?

Kiitos hienosta kortista! Ja onneksi mainitsit, ettet osallistu arvontaan, koska olin jo ehtinyt arpoa voittajan :blush:

1 Like