KKV- Kuukauden voittaja lokakuu 2022

Oho, niinköhän mahtaa olla että on onni potkaissut, sillä posti toi tänään tällaiset ihanat, lämpimät syysterveiset! :maple_leaf: Kiitos kovasti @Outsa suloisesta sienikortista. :love_letter: Sienestys ja marjastus on kyllä mukavaa puuhaa. Harmi, että siellä on sato jäänyt niukaksi! Täällä Saksassakaan en valitettavasti ole juuri luonnonmarjoihin törmännyt, eikä syömäsieniäkään ole oikein tullut vastaan joitakin haperoita lukuun ottamatta, mutta onneksi äitini on innokas sienestäjä ja sienten säilöjä, joten syksyn antimista pääsee nauttimaan sitten Suomen-vierailuilla. :grin:

2 Likes

@Mysteria lta tuli upea ruskosuohaukka, jollaisia minä aina ihastelen kesämaisemissani. Kiitos paljon :heart: Olisinkohan sitten valevoittaja vai…

1 Like

Tänään lehahti postilaatikkoon kaunis ja toiveikas rauhankyyhky. :dove: :ukraine: Kiitos paljon, @tylnett! :love_letter: Kiva kuulla, että siellä on päästy nauttimaan kauniista syyssäistä! :maple_leaf: Syksy on kyllä niin ihanaa aikaa. Täällä ajoittuu ruska aika pitkälle ajanjaksolle, kun on niin paljon erilaisia puulajeja. Osa puista on vielä aivan vihreitä, kun taas osa varisuttaa jo syyspukujaan. Kaunista yhtä kaikki!

Kiitos paljon @Idler ihanasta Muumi-kortista upean Tove Jansson -merkin kera! :love_letter: Säväyttävä värimaailma tässä kortissa, ja vieläpä lepakoita liihottamassa lokakuisiin tunnelmiin sopivasti. :bat: Olen nyt useamman kerran viime aikoina nähnyt lepakon luonnossa, eivät ole vielä käyneet talvilevolle!

1 Like

Palatessani kotiin viikonloppureissulta odotti postilaatikossa suloisen värikäs pastakortti. Kiitos paljon, @kotona! :love_letter: Olen varsinainen pastahiiri, ja heti herahtaa vesi kielelle tätä korttia katsellessa. :grinning:

Kiitos paljon @Liisa16 (ja muutkin allekirjoittaneet) ihanista miittiterveisistä! :love_letter: Onpa kivaa, että Turussa oli WPD-miitti! Onpa muuten hauska vuoden 2015 Muumi-postimerkki, en jotenkin muista tällaista nähneenikään aiemmin. :slightly_smiling_face:

Tänään tulikin paljon postia! :blush:

Kiitos @Katitriin hienosta halloween-kortista! :love_letter: Tässä on hauskan värikäs ja hyväntuulinen kuvitus verrattuna moniin synkempiin halloween-kortteihin. :bat: Kivaa, että Minna oli myymässä kortteja Espoon miitissä!

Kiitos @ykssoprano ihastuttavaa ensilumen tunnelmaa henkivästä Sini Ezerin kuvituksesta! :love_letter: Minä en tunnistanut tätä kohtaa Senaatintorilta, kun olen sen verran vähän Helsingissä liikuskellut, mutta pk-seudulla pitkään asunut puolisoni tunnisti välittömästi ja käytti minuakin siellä Google Mapsin välityksellä. :grinning: Täällä saadaan ensilumea odotella ehkä koko talvi, viime talvenakin taisi olla vain parina päivänä lumet maassa… Huhtikuussa tuli sitten takatalvi, heh! :cloud_with_snow:

Kiitos @ritvapeltola Jaan Tammsaarin hauskasta alkukirjaimesta H. C. Andersenin Siinä on eroa -sadusta! :love_letter: Mahtaakohan satu alkaa perinteisesti “Olipa kerran…” :grinning:

Kiitos @Mindee suloisesta sienikortista! :love_letter: Sienten poimiminen ja metsässä liikuskelu muutenkin on kyllä kivaa puuhaa. :fallen_leaf: Täällä on lähistöllä paljon vähemmän sellaista kunnon metsää kuin mihin on Suomessa tottunut, ja välillä oikein kaipaan metsän siimekseen ja rauhaan!

1 Like

Kiitokset @minkero ja koko Kuopion miittiporukka ilahduttavista miittiterkuista! :love_letter: Hauskaa oli saada toinenkin WPD-miittikortti ja vielä Puijon erikoisleimalla. Toivottavasti oli kiva miitti! :blush:

1 Like

Suuret kiitokset vielä kaikille ihanista korteista ja terveisistä, ihanaa oli kun niitä putkahteli kuukauden mittaan! :love_letter:

Täällä on nyt marraskuun topic, sinne seuraavaksi siis! :blush: