KKV Kuukauden voittaja joulukuu 2021

Poikkeuksellisesti jouluviikolla posti jaettiin tiistaina. Se toi KKV-mysteerikortin, jossa kuvapuolella on kaunis talvinen maisema, ja lähettäjä kertoo tekstipuolella käyneensä Kouvolan museokorttelin joulunavauksessa. Mutta kuka hän on? Puuttuu nimi ja nicki ja osoitetiedot mahdollista seuraavaan arvontaan osallistumista varten! Ilmoittaudu täällä tai yksityisviestillä. Kiitos joka tapauksessa kauniista kortista, onnitteluista ja kuulumisistasi!

@Outsa Anteeksi, se oon mie. Näköjään pahemmanlaatuinen oikosulku on käynyt korttia kirjoittaessa, kun nimi unohtui. :see_no_evil: En osallistu voittajan arvontaan, kun tykkään enemmän itse lähettää kuin saada. :blush:

1 Like

No mutta mukava kun mysteeri selvisi, ja näinkin nopsaan. Kiitokset siis Regndropparille talvisista onnitteluista!

Kiitos
@angeliina Marjaliisa Pitkärannan joulukortista, jossa pukki ja tontut hiihtävät!
@Finerst Terho Peltoniemen laskettelijaeukosta!

Jopas sattui päivän kortit samaa teemaa :blush: En ole kertaakan lasketellut, sunnuntaihiihtelen pertsaa, mieluiten tasamaalla.

Joulunpyhien pakkaspäivinä seurasin lintuja takapihan ruokinnallani, ja arki toi minulle topakan hippiäisen, kiitos @Katajainen_B ! Erittäin mieluisa tuttavuus ja kortti. Olipa mukava kuulla, että sinullakin oli / on oikea joulukuusi - minulle se on tärkeä.

1 Like