KKV Helmikuu 2022

@ykssoprano Joo ei mitään huolta, jostain syystä tää on tapahtunut mulle aiemminkin :smiley: Ehkä universumi yrittää viestiä, että mun pitäisi olla aktiivisempi foorumilla :joy:

1 Like

:mailbox_with_mail: Kaksi hienoa korttia saapui eilen torstaina, molemmissa Lehväslaihon uudet kevätmerkit (erit) :smiling_face_with_three_hearts:.

  • @minkero lähetti Vallilan tosi vahvavärikästä Tuuri-kuosia :smile:, ja
  • @Filkinson lähetti kortin, jonka kuvaa en ensin hahmottanut. Kääntelin ja kääntelin, kunnes lopulta! Oli ihana löytää se, kuin joskus 3D-kuvia katsoessa :grin:.

Kiitos molemmille kivoista viesteistä, minkerolle vielä Puijon erikoisleimasta ja Filkinsonille kirjavinkistä :smiling_face_with_three_hearts:

1 Like

Valevoittaja tai kuten Finerst oli nimennyt “toinen” kuukauden voittaja kiittää ykssopranoa ihanasta Pyrola uniflorasta, Eric O.W. Ehrströmin Kasvisto -kortista, ihana! Paljon kiitoksia myös ystävänpäivätervehdyksestä!

:mailbox_with_mail: Kukkasen sain minäkin, kiitos kaunis @ritvapeltola :heart: :smiling_face_with_three_hearts:. Täysmätsi Alma Jantusen lasitaidetyöstä “Kaktus”:

Kyllä on mukavaa olla kuukauden voittaja :star_struck:.

2 Likes

:mailbox_with_mail: @marzze lähetti värikkäitä kukkia, perhosia ja tyytyväisen ketun :smiling_face_with_three_hearts:. Tyytyväisenä täällä kuukauden voittajakin myhäilee… :hugs:. Kiitos.

1 Like

:mailbox_with_mail: @mirabelle lähetti ihanan kukkaiskieltä -kortin :smiling_face_with_three_hearts:. Kiitos paljon tästä ja ystävänpäivän tervehdyksestä…

Suloisia kukkakeijuja. Olen nähnyt aiemmin vain 120 vuotta vanhoja vastaavia, tämä on tätä päivää! Postimerkkikin on niin hieno, Tiikerin vuosi 2022.