KKV eli Kuukauden voittaja elokuu 2022

Eilen tämä viikko sai Myyrämäisen alun korttien muodossa!

Kiitos @Mysteria sateen yllättämästä Myyrästä! Onneksi se oli kuitenkin osannut varautua siihen mansikkareissullaan. :slight_smile: Mulla oli pienenä mummulassa yksi Myyrä-kirja, jossa oli muistaakseni viisi eri tarinaa. Sitä tuli siellä ahkerasti luettua ja sitten myöhemmin katsoin telkkarista niitä animaatioita. Nyt olen kirppareilta bongaillut muutamat Myyrän seikkailu -DVD:t kaappiini.
Toivottavasti siellä Saksassa alkaa helleaalto jo helpottaa. Täällä oli tänään +34 astetta ja ei ollut mukavaa… Heinäkuussa ei ollut kuin 3 hellepäivää, mutta tänään sitten lyötiin ne laudalta kokonaan. :hot_face:

Kiitos @Elmanaakka veneilevästä Myyrästä ja kivoista Muumi-tarroista! :slight_smile: Oli kiva myös lukea leppoisista viikonlopputouhuistasikin. Mun sunnuntain oli myös tarkoitus koostua pelkästään korttien kirjoittelusta ja kirjan lukemisesta (tartuin viimein viime viikolla ensimmäiseen romaanin sitten kesäkuun), mutta sitten bongasin, että Seinäjoella olisi tiedossa Jymyjussit-IPV-pesispeli ja hyppäsinkin autoon ja suuntasin Etelä-Pohjanmaalle. Tänään oon sitten viimein kerennyt kirjoitella ne viimeisetkin kortit ja huomenna pääsevät maailmalle. :sweat_smile:

1 Like

Kiitos @minkero kauniista balettikortista! En ole koskaan käynyt Suonenjoella, mutta keväällä ajeltiin siitä ohi. Muistan ku äiti ja isä kävi siellä usein jossain seminaareissa 20 vuotta sitten. :grin: Tuo Lintharjun retkeilyalue kuulostaa hienolta paikalta, varmasti oli vierailun arvoinen kohde.

Heipsan,
kiitos vielä kerran kaikille kortin lähettämisestä ja kivoista terkuista! :smiling_face_with_three_hearts:
Syyskuun voittaja ja valevoittaja on nyt arvottu ja uusi topic avattu sille.
Tervetuloa mukaan siellä!