KKV eli Kuukauden voittaja elokuu 2022

Kuukauden voittaja Elokuu 2022

Jos haluat ilahduttaa kuukauden voittajaa kortilla ja olla näin mahdollisesti seuraava kuukauden voittaja itse, kysy osoite tässä ketjussa! Sen saatuasi lähetä voittajalle kortti niin, että se on perillä tämän kuun aikana. Voit osallistua tähän leikkiin kerran tai vaikka joka kuukausi.

Kuukauden alussa edellisen kuukauden voittaja arpoo yhden kortin kaikista saamistaan KKV-korteista. Se, jonka kortti tulee valituksi, on seuraavan kuukauden voittaja.

Tuleva voittaja ei etukäteen tiedä olevansa Kuukauden voittaja, vaan se tulee yllätyksenä. Arpoja valitsee myös “valevoittajan”, joten jos tuleva voittaja kyselee osoitetta, hän ei saa omaa osoitettaan, vaan hänen korttinsa menee valevoittajalle. Jotta peli olisi reilua, voittajan tulee lähettää valevoittajalle kortti, vaikka hän jo tietäisi olevansa voittaja. Kaikki lähettävät vain yhden kortin. Jos lähettää useamman kortin voittajalle, vain yksi osallistuu arvontaan.

Kortteja voittajalle voi lähettää koko kuukauden ajan, vaikka voittaja olisi jo tiedossa. Kuukauden voittaja arvotaan kaikista saapuneista korteista, jos et kortissa ilmoita jättäytyväsi pois arvonnasta.

Kirjoita korttiin:

KKV Elokuu 2022
nimimerkkisi
nimesi ja osoitteesi selkeästi, jos haluat osallistua arvontaan

ONNEA ARVONTAAN!

Tässä onnekkaiden voittajien lista tuoreimmasta alkaen (valevoittajineen) viimeisten 12 kk ajalta:

Heinäkuu 2022 - minkero (maura)
Kesäkuu 2022 - ykssoprano (Mysteria)
Toukokuu 2022 - Liisa16 (minkero)
Huhtikuu 2022 - marzze (minkero)
Maaliskuu 2022 - ritvapeltola (mirabelle)
Helmikuu 2022 - ykssoprano (ritvapeltola)
Tammikuu 2022 - Finerst (marzze)
Joulukuu 2021 - outsa (ritvapeltola)
Marraskuu 2021 - minkero (ykssoprano)
Lokakuu 2021 - kotona (Finerst)
Syyskuu 2021 - outsa (kotona)
Elokuu 2021 - Mysteria (outsa)

hei saisinko voittajan osoitteen

Ottaisin osoitteen kiitos :blush:

Minulle myös, kiitos!

Moi, minä myös pyydän voittajan osoitetta.

Saanko osoitteen, kiitos.

Minäkin haluaisin voittajan osoitteen, kiitos. :owl:

Minäkin haluaisin onnitella voittajaa :blush:

Minäkin ottaisin mielelläni osoitteen, kiitos! :love_letter:

Saisinko osoitteen, kiitos.

Saisinko osoitteen? :smiley_cat:

Minulle myös, kiitos :blush:

Saisinko osoitteen, kiitos :slightly_smiling_face:

minulle myös :slight_smile:

Hei kaikki, täällä naputtelee häkeltynyt kuukauden voittaja mallia elokuu 2022!
Postinjakaja toi tänään oikein kotiovelle saakka kolme mahtavaa korttia samalla kun toimitti paketin! :blush:

Kiitos @Katitriin hienosta kortista Che Guevarasta tyttärensä Celian kanssa! Hauska ilme tytöllä tässä, mitähän lie on ihmetellyt kuvanottohetkellä. :slight_smile: WG-museon oma merkki on myös hieno, en tiennytkään heillä olevan sellaista. Pitäisi käydä joskus tuolla museolla, en ole ylipäätään edes käynyt koskaan Espoossa! :see_no_evil:

Kiitos @outsa mainiosta Juho Hacklin -kortista! Vaikka olenkin IPV:n kannattaja, niin Hacklin on ehdottomasti yksi suosikkipelaajistani Superpesiksessä. Kävin aiemmin kesällä katsomassa Vimpeli-KPL -pelin ja odotin innolla näkeväni hänet kentällä, mutta tietysti tuo oli juuri sellainen peli, jolloin Hacklin olikin paikkaamassa IPV:n loukkaantumisia ja pelasi Imatralla. :joy: Lieköhän olet menossa illan KPL-IPV -peliin?

Kiitos @kotona upeasta PHQ-kortista, melkein suoraan suosikeistani! Aika hassua kyllä, että tässä on eri arvo kuin siinä, joka oli oli albumissani. Eikös nämä kortit yleensä ole aina täsmälleen sama kuin merkkikin? Ehkäpä Royal Mail on vain julkaissut kahden (tai useamman) arvoisia merkkejä samalla kuvalla. :smiley: Mukavaa kesäloman jatkoa sinulle!

1 Like

Postin kone on näköjään tehnyt toisesta kuninkaallisesta puolisokean. Tätä tapahtuu vähän väliä. Siksi tykkäänkin saada postini kuoressa. Vaikka ei se kuorikaan aina riitä suojaamaan rajussa käsittelyssä.

Saanko voittajan osoitteen, kiitos!

Valevoittaja ilmottautuu :blush: Kiitos @nnniiina tosi ihanasta Kehvolasta :smiling_face_with_three_hearts:

2 Likes

Tänään saapui lisää kortteja!

Kiitos @marzze ihanasta Marilyn -kortista! Vanhan kirjallisuuden päivät kuulostaa kivalta tapahtumalta, varsinkin jos sieltä löytyy postikorttejakin! :grinning_face_with_smiling_eyes: Mulla on jäänyt (taas) kaikki kesän tapahtumat väliin - oon joko ollut töissä tai ne on ollut päällekkäin jonkun toisen menon kanssa. No jos vaikka ens kesänä kerkeäis!

Kiitos @tylnett kesäisistä kukista, ruiskaunokit on mun lemppareita! Tästä tulee ihan mummula mieleen, ku siellä oli aina kukat maitokannussa. :slight_smile: Määki oon käynyt pariin otteeseen mustikassa ja niitä tosiaan riittää! Ei tarvi turhaan käveleskellä, kunhan poimii menemään ja varoo tallaamasta osaa. Toivottavasti töiden alun hulina on jo vähän asettunut ja arki alkanut loman jälkeen rullaamaan. Tässä kortissa on Helsingin leima, enpä arvannut, että kortit sinne saakka kuljetetaan Kokkolan laatikoista. :sweat_smile:

Kiitos @ritvapeltola huikeasta Kaj Stenvallista! Näitä näkee nykyään harvoin missään, kortteja ei ole taidettu edes painaa vuosikausiin. Muutaman kerran oon kortteja bongannut kirppareilta ja sieltä niitä ostanut. Kävin viime kesänä Lohtajalla Stenvallin näyttelyssä, oli hienoa nähdä ensimmäistä kertaa ikinä korteista tuttuja kuvia ihan oikeina maalauksina.

Kiitos @maura söpöstä naurukortista! Tässä ollaan ihan selvästi minä ja lapsuuden paras kaverini, kun pienenä aina pidettiin teekutsuja keskellä yötä, kun valvottiin, että varmasti päästään äitin ja iskän mukaan aamunavetalle. :joy: Minustakin kesä on mennyt todella nopeasti. Pari hellepäivää voisi vielä tulla, en ehtinyt niistä aiemmista oikein nauttia. Kalajoella ei kyllä semmoisia enää toviin ole ollutkaan, Etelä-Suomessa taisi viime viikolla olla?

Taas oli postilaatikossa useampi kortti kesäterveisiä, kivaa! :smiling_face_with_three_hearts:

Kiitos @ykssoprano mainiosta Pekka ja Pätkä -kortista, tää on ihana! Oon katsonut ihan hävettävän vähän suomalaisia klassikkoelokuvia, pitäisi kyllä vähän skarpata niiden kanssa. :see_no_evil: Töissä tykkään pyörittää TV:tä taustalla (vaikkakin äänettä, varsinkin kun olin vielä respassa) ja aina mulla on joku Ylen kanavista siellä auki. Päivisin tosiaan ykköseltä tulee näitä mustavalkoisia elokuvia, pitäisi ehkä joku vapaapäivä ottaa ja katsoa päivän klassikko.

Kiitos @Liisa16 kauniista Vogue-kortista! Tykkään kovasti Kirsten Dunstista, joten tämä oli kyllä nappivalinta. Otahan vielä rennosti loppuviikko ennen ensi viikon työrutistusta! Onneksi tosiaan töiden jälkeen ehtii hyvin vielä marjaan, kun illat on vielä valoisia. Itse oon tehnyt nyt enimmäkseen iltavuoroa ja eilenkin kävin ennen töitä poimimassa muutaman koneellisen mustikoita.

Kiitos @Katajainen_B leppoisista Porin terkuista, miten hauska kortti! Postimonsterillekin oli osa tästä maistunut, mutta naarmut kuuluvat tämän kortin tarinaan. :slight_smile: Täällä Kalajoellakin oli muutama piha, jotka osallistuivat tuohon avoimet puutarhat -tapahtumaan. Multa jäi kyllä ne käymättä, kun unohtui ihan kokonaan. Vasta sitten muistui mieleen, ku täti tuli käymään kahvilla kierrettyään kaikki pihat ja ei tullut enää lähdettyä kun alkoi sataa. Toivottavasti töihin paluu on sujunut mukavasti loman jälkeen. :sunglasses:

Kiitos @Mindee kauniista Toven muotokuvasta suoraan suosikeistani! Mulla on itsellä ollut tämä kortti vuosikaudet, mutta en ole raaskinut lähettää kellekään sitä… Nyt saa senkin maailmalle, kun sain itselleni kirjoitetun version tilalle. :heart: Mää en oo koskaan löytänyt täältä suunnalta kanttarelleja, en edes tiedä kasvaako niitä näissä hiekkametsissä… Vadelmiakaan ei ole osunut kohdalle tänä kesänä, se vähän harmittaa, tykkään niin kovasti niistä.

1 Like