KKV 2022 Heinäkuu - Päättynyt, kiitos kaikille!

Saisinko osoitteen :blush:

1 Like

FairytaleBerrylle lähti osoite.

1 Like

Iloinen Kuukauden Voittaja ilmoittautuu :smiley:

Kiitos @nnniiina vanhan ajan maalaiselämää kuvaavasta kortista! Onpa Vantaan kaupunginmuseossa mainioita kortteja :smiley: Toivottavasti nautit konsertista!

Kiitos @katitriin ihanasta Mamma Mu -kortista :smiley:

1 Like

KKV-kortteja tuli tänäänkin, kyllä minun kelpaa :smiley:

@Kotona lähetti upean Aquarupellan panoramakortin. Näitä näkee enää havoin missään. Kiitos valtavasti :smiley: Meidän kissa on nyt innostunut kulkemaan valjaissa ulkona, ja sen kanssa saisi ulkoilla vaikka kuinka pitkään - säässä kuin säässä.

@Regndroppar lähetti minulle ihan uutta korttisarjaa kuukausikortteihin. Onpa kiva kortti ja sarja, kiitos paljon :smiley: Kiitos myös lomakuulumisista :slight_smile:

1 Like

Meille jaetaan postit ihan miten sattuu, aamupäivällä oli kortteja ja nyt illalla taas.

Kuukauden voittaja ei harmittele yhtään, koska laatikossa oli tosi ihanat kortit :smiley:

Kiitos @ritvapeltola Katja Saarion iloisista kesälomaketuista :fox_face: :smiley:

Kiitos @marzze Nouvelles Images viinikortista :wine_glass: :drooling_face:sekä miittiterkuista Sastamalasta :smiley:

2 Likes

Kiitos @elmanaakka aivan ihanasta Martti Lehdon kortista, jossa kissa ja lehmä :cow2: :black_cat: :heavy_heart_exclamation: Kortti oli suosikeistani ::slight_smile:

1 Like

Kuukauden voittajan on helppo hymyillä :smiley: Katsokaa (ja kahdehtikaa :smiley: ) miten hienoja kortteja olen taas saanut:

@Liisa16 lta ihana Beatrix Potter kortti. Kirjoitit ihmetelleessi, ettei minulla ollut tätä ehkä kaikkein yleisintä Potterin korttia. Minä en ollut ennen edes nähnyt tätä!

@Mindee lta hurmaava Zeniukin kissakortti, joka kaiken lisäksi sopii myös avaruus- ja kenkäkorttikokoelmiini!

@FairytaleBerry lta suloinen kukkaiskeijukortti. Onpa sinulla ihastuttavia kukkatarroja!

@Mysteria lta tyylikäs leijonakortti. Ja kiitos sinullekin täyteen kirjoitetusta kortista kuulumisineen :+1:

4 Likes

Kiitos @minkero valevoittaja- kortista! :grinning:

Ja kiitokset kaikille miitissä mukana olleille! Iloinen yllätys!
Kortti tuli jo aikoja sitten, mutta näinhän tässä taas kävi, että työt alkoi heinkuun alussa, niin kaikki harrastukset jää… :face_exhaling:

1 Like

Tällä viikolla tuli vielä kaksi KKV-korttia :smiley:

Kiitos @ykssoprano Inge Löökin eukkojen eli Fifin ja Allin eväsretkestä puistonpenkillä, auringonvarjon alla. :smiley: Nauratti tarkka huomiosi sorsakokoonpanosta. Ne on kuule nämä nykyajan nuoret isäsorsatkin erilaisia kuin isät meidän lapsuudessamme :wink: Hieno ja kekseliäs postimerkkimätsi: Edelfeltin Ruokolahden eukot kirkonmäellä!

Kiitos @Katajainen_B kortista Sastamalan Vanhan kirjallisuuden päiviltä kera mätsäävän erikoispostimerkin, vau!! Minun pitää ensi vuonna ehdottomasti päästä tuojon tapahtumaan, kun siellä on kortteja myynnissä :smiley:

2 Likes

Kiitos @angeliina ihastuttavasta keskiyön auringon tunnelmasta :slight_smile: Tervetuloa tänne etelämpään, mutta uskon kyllä, että keskiyön aurinkoa ja muita pohjoisen ihmeitä jää ikävä.

Olen ihan uusi täällä, mutta luulen ymmärtäväni miten homma toimii. Saanko osoitteen, vai olisiko parasta odottaa elokuun ketjua?

1 Like

Osoite mennyt tylnettille het’siltään :smiling_face: .

Voit kernaasti osallistua vielä tämän viikon ajan lähettämällä voittajalle kortin, mutta ensi kuun voittajan arvontaan osallistuvat vain ne, joiden kortit ovat perillä tämän viikon aikana.

:butterfly: :hibiscus: :lady_beetle: :cherry_blossom: :fly: :rosette: :lotus: :microbe: :rose: :butterfly: :hibiscus: :lady_beetle: :cherry_blossom: :fly: :rosette: :lotus: :microbe: :rose: :butterfly: :hibiscus: :lady_beetle: :cherry_blossom: :fly: :rosette: :lotus: :microbe: :rose:

Kiitos @tylnett ihanan kesäisestä kortista :tulip::slightly_smiling_face: Sydämellisesti tervetuloa Postcrossing-porukkaan ja foorumille. Korttisi ehtisi siis arvontaan, joten lähetä ihmeessä minulle osoitteesi :slight_smile:

1 Like