KIITOS - Kiitokset korteista

kiitos @dollart kesä - ja neliökorttihipasta ja JKL.n miittiterkuista :grinning:

kiitos @krookus Seinäjoen pääsiäismiitin terkuista :grinning:

Kiitos @Elmanaakka Tätä kirjaa luen -hipan kortista! Minä olen aloittanut Tuonela-sarjan ekan kirjan, mutta jätin kesken, kun jotenkin oli koko ajan kovin ulkopuolinen olo. Odotukset oli kovat ja aihepiiri kyllä kiinnosti. Mutta uutta lukemista on sittemmin piisannut :smiley:

Kiitokset saaduista korteista :slight_smile:

@ritvapeltola Suomalaiset taitelijat hipan kivasta Ansiosta ja Pitkärannan joulukortista talvi-hipasta
@flora viiden kortin hipasta (Kangasniemen terveiset kesämaisemalla, Toivasen Luonnonpuisto, Tähkäpää, Cyber- miittikortti sekä Wendelinin kirkkokuva) kissahipasta sekä syksyhipasta

Kiitos
@eukkonen
Ihanasta KEVÄTkortista.
Korttisi tosiaan toi kevään tullessaan. Tänään on ihana kevätpäivä,vaikkei tosin vielä noin vehreä.

Kiitos @Pn2022 ABC-hipan kortista Ä niin kuin Äiti !
Minä en ole mämmi-ihminen, enkä muutenkaan erityisesti pidä suomalaisesta perinneruokakulttuurista. Paitsi karjalanpiirakat ovat mielestäni hyviä. Aurinkoisia kevätpäiviä!

1 Like

@marzze lle paljon kiitoksia upeista korteista kahden kortin kuulumisissa, Eskolaa ja Jasua! Toivottavasti jo olet parantunut!


@pampula lle hurjasti kiitoksia ihanasta rauhankyyhkystä Vaklaan -hipassa!

1 Like

Kiitos huisisti @ritvapeltola huikaisevasta korttisatsista - syksy- ja tätä kirjaa luen hipat sekä RASsit :smiling_face_with_three_hearts::heart:

@Tallu lle hurjasti kiitoksia hienoista hippa- ja RAS -korteista :heavy_heart_exclamation: :heavy_heart_exclamation:


1 Like

@minkero lle paljon kiitoksia ihanista Kahden kortin kuulumisista! (Marquis ja Inkognito)
Niin ne nuoret varttuvat, minunkin vanhin lapsenlapseni täyttää ensi viikolla 18. Uskomatonta. Kiitos kiinnostavasta lukuvinkistä!

Aurinkoiset kiitokset @onneli78 Kolmen kortin hipasta ja ihanista korteista! Kehvola, Saario ja suklaa ilahduttivat. :heart_eyes:

1 Like

Kiitos @HannaElina Seinäjoen pääsiäismiitin toisesta korttiversiosta! :hatched_chick:
Samaan aikaan leimattu Helsingissä kuin edellinen, mutta nyt vasta kopsahti postilaatikkoon. Tässä kortissa on muuten enemmän allekirjoittajiakin!

Kiitokset korteista @Elmanaakka!
Lastenkirjakuvitus, Suomalaiset taitelijat -Pekkalan “kevään tuoksu”, kesä-hippa, Sesonki- hippa x2 sekä kolme korttia kuoressa :slight_smile:

Kiitos @Elmanaakka suloisista Toivasista 2 kortin kuulumiset hipassa :smiling_face_with_three_hearts: Mä en uskalla alkaa laskeen mun kortteja :joy:

kiitos @nediam-nori mainiosta hippakorttisatsista ja kuulumisista :grinning:
2xviiden kortin hippa, sesonki, 2 x lastenkirjakuvitus,neliökorttihippa x2, suomalaiset taiteilijat x2,





kiitos hienoista korteista @ritvapeltola tätä kirjaa luen-hippa, talvi-hippa ja kahdenkortin kuulumiset :grinning:

@minkero lle paljon kiitoksia hauskasta mätsäävästä kortista Zorbaksen kanssa Tätä kirjaa luen -hipassa!
@pampula lle paljon kiitoksia Tallinnan terveisistä!

@onneli78 lle kiitos kesähippakortista, majakkahan se siinä seisoo säässä kuin säässä.

Kiitos @onneli78 talvi-hippakortista. Sama mieltä, live miitit ovat parhaita. :slight_smile:

Kiitos huisisti @pampula RASsista, uudesta kortista miittikorttikokoelmaani :smiling_face_with_three_hearts: