JYVÄSKYLÄn miitit SEURAAVA MIITTI 24.9. klo 17 Miriam's

Kirjoitellaan tähän tietoa Jyväskylän miiteistä. Sen kummempaa ylläpitoa emme varmaankaan tähän ketjuun tarvitse, vaan viimeisintä tietoa saa viimeisimmistä viesteistä.

Seuraava miitti on ma 23.10. Harjun Paperilla. Oliko aika klo 17 @annet10 ja @MaHaKo ?

4 Likes

Harmi kun en pääse, mutta pitäkää hauskaa ja viritelkää pikkujoulumiittiä marraskuulle :blush:

Jep, eiköhän hyvin tämäkin ketju riitä. Ehkä voi sitten ensi vuodelle “kuukausimiitin” päivämäärän lisätä otsikkoon, mutta muutenhan sitä löytää tiedot aina ketjun lopusta. :slight_smile:

Mulla meni suunnitelmat uusiks enkä pääsekään huomenna miittailemaan :frowning: Jospa sitten edes pikkujouluihin…

Seuraava miitti on to 23.11. Paikka ja aika ovat vielä avoimia, joten laittakaahan ehdotuksia niistä. Itse en pääse tuolloin osallistumaan.

Jos ei muutoksia tule, niin 23.11. vaikuttaisi sopivan minun aikatauluihin. Paikka on ihan sama. Olisiko joku missä voi samalla syödä lämmintä ruokaakin?

Mullekin näyttäis 23.11. sopivan. Koska arki-ilta niin varmaan siinä klo 17 olisi passeli? Jos halutaan vähän kaikkea, niin onko sitten esim. Valkoinen Puu sopivin? Tietysti Elostakin taitaa saada jotain lämmintä ruokaa.

Minäkin olisin tulossa 23.11. Kannatan Manmen ehdotusta lämpimästä ruoasta!

Hei,

Minäkin olisin tulossa huomenna. Missä tapaamme?? Nähdään!

Ehdottakaapa vuoden 2024 miittipäiviä!
Olisiko ke 24.1. ensimmäinen?

1 Like

Joo! Minullekin 24.1. sopii tähän tietoon.

1 Like

Tavataan Valkoinen Puu -kahvilassa Toivolan vanhalla pihalla ke 24.1. klo 16.30 alkaen (kahvila auki klo 19 asti).

1 Like

Mulla on muuta tuolloin… Mukavaa miittä ja kielen vieviä herkkuja kaikille miittiläisille :blush:

1 Like

Laitan kalenteriin ylös! Jos ei tule esteitä niin tulen! Kiva tavata!

olen reissussa olis ollu kiva nähdä pitkästä aikaa ystävänpv olen myös reissussa.

Huomasinpa, että juuri tuolloin on Valkoisessa puussa vegaaninen kakkubuffa. Siellä voi siis olla täydempää kuin muulloin. Varataanko pöytä vai väistymmekö toisaalle?
https://www.instagram.com/p/C168L6WNDgG/

Vaihdetaanko Miriamsiin?

@cranberry @Rihva @Auringonkukka @annet10

Miriams kävisi hyvin! :cake: :coffee:

Kyllä käy Miriams!

Tavataan siis Miriamsissa 24.1. klo 16.30 alkaen :smiley:

Hei, Miriam’s toki sopii. Kiitos ri-tu järjestelyistä! Nähdään!