JYVÄSKYLÄn miitit SEURAAVA MIITTI 24.9. klo 17 Miriam's

Kiitos @annet10 jälleen kerran miitin emännöimisestä! Enemmänkin olisi mahtunut porukkaa pöydän ääreen. Emme sopineet vielä seuraavaa miittiä, koska edellisenä viikonloppuna on yhdistyksen miitti. Mutta jos intoa löytyy vielä sen jälkeen 24.5., niin ehdotelkaa ihmeessä paikkaa!

Miitti jossain keskustan kahvilassa, klo 19 alkaa Virsiä ja viiniä Kankaan saunalla. Ennen sitä. Seppäkin käy :blush: Näillä “ehdoilla” mukana :innocent:

1 Like

Tulen mukaan miittiin! Olisiko klo 16 tienoilla hyvä aika? Miriams on aina hyvä. Seppäkin käy minulle.

1 Like

Seuraava miitti on perjantaina 24.5. klo 16 alkaen Sepän Caffitellassa. Tervetuloa!

2 Likes

Aika ja paikka sopivat mainiosti tähän tietoon!

2 Likes

Tulossa mukaan :bike:

2 Likes

En todennäköisesti kerkiä miittiin.

Hei, Tulen mukaan Sepän Caffitellaan huomenna perjantaina. Nähdään!

3 Likes

Toukokuun miitissä mukana olivat @annet10 @Auringonkukka @cranberry @Rihva @Riutsi ja ri-tu. Hauskaa oli!

Seuraava miitti on ma 15.7. klo 17 Toivolan vanhalla pihalla Valkoinen Puu -kahvilassa. Samalla juhlistamme Postcrossingin syntymäpäivää. Tervetuloa :sun_with_face:

2 Likes

:mailbox_with_mail: Kiitos paljon @Rihva JKL-kevätmiittikortistasi :smiling_face_with_three_hearts:
Kolmisenkymmentä muutakin allekirjoittajaa! Hyvää kesää kaikille. :sunflower: :honeybee: :hibiscus: :spider: :spider_web: :fly: :cherry_blossom: :butterfly:

Edit: Muutin miittikorttitilauksien vastaanottoa, tilaukset tehtävä su iltaan 16.6 mennessä. Maanantaina aamulla teen tilauksen painoon!

Hei Kaikille!
Viimeisessä miitissämme suunniteltiin maanantaille 15.7.2024 Jyväskylään Toivolan Vanhalle Pihalle Postcrossingin synttärimiittiä!
Toivomus oli että saisimme Jyväskylään omaan miittikortin, Mukana olijat hyväksyivät kortiksi kuvaamani Harjun Portaat kortin. Virallisiin pc-teksteihin joita pitää kortissa olla saan apuja ennen painoon menoa. Ankin painotalo on lomalla 28.6-9.7 juuri ennen meidän miittiä niin koitan saada asiaa eteenpäin tällä/ensiviikolla.
Kortin hintaa en vielä osaa sanoa tarkalleen, koska en tiedä minkä verran sitä halutaan tilata. (ehkä n 70-80 senttiä/kpl) ?
Voisitte laittaa tähän toivomanne kpl määrät tai yksityisviestillä minulle mahdollisimman pian!

1 Like

Minulle 20 kpl. Kiitos @Auringonkukka !

1 Like

Hei, Minäkin tilaan 20 korttia. Auringonkukka, kiitos asian hoitamisesta!
Kesäistä juhannusta kaikille!

1 Like

Hei kaikille!
Tasan kaksi viikkoa on aikaa Pc-synttärimiittiin Jyväskylässä Toivolan Vanhalla Pihalla! Siis maanantaina 15.7.2024 klo 17.

Olen saanut painosta miittikortit ja pusittanut jokaiselle tilaajalle kortit valmiiksi! Harjun Paperin Anne on luvannut että saan viedä kortit pusitettuina sinne puotiin. Vien kortit huomenna tiistaina Harjun Paperiin! Sieltä jokainen voi hakea kortit liikkeen aukioloaikana. Laita yv jos tämä järjestely ei sovi sinulle.

Laitan korttien tilaajille summan korteista yksityisviestinä ja tilinnumeroni / MopilePay maksutiedot, tai jos maksat miitissä niin ilmoita se minulle.
Iloisiin näkemisiin !

1 Like

Miittikortin hinnaksi tuli 0,60e kpl,

Hei! Keitä on tulossa 15.7. miittiin? Tiedän, että @Auringonkukka, @cranberry ja @MaHaKo itseni lisäksi ovat tulossa. Keitä muita?

2 Likes

Tulossa minäkin :grinning:

2 Likes

Miittipäivitys. Tulossa

@annet10
@Auringonkukka
@cranberry
@dollart
@Elmanaakka
@MaHaKo
MissMailArt
@Rihva
@Riutsi
@Vaimuuri
ri-tu

tulossa miittiin kun tajusin että se onkin maanantai

2 Likes

Omasta osallistumisesta 15.7. miittiin en ole varma (älkää laskeko minua mukaan ilmoittautuneisiin), koska olen töissä yövuorossa juuri edeltävänä yönä…