Informatie/forum vragen & antwoorden - UPDATE 29/01/2024

Hoe krijg je de vlag van het land, Nederland :netherlands: , achter je forumnaam?

Je gaat naar " preferences " .( dit teken staat naast " badges " ) en kiest dan " profile " .
Dit staat onder " account " .
Je ziet dan jouw profiel , ( PC profiel ) en dan scroll je naar beneden .
Daar vind je de optie om de vlag aan te vinken .

arrow_right: Je gaat naar deze pagina , ( eerst klikken op jouw PC account , via jouw avatar en dan zie je dit )

:arrow_right: Dan kies je " preferences "

"preferences " .

:arrow_right: Vervolgens klik je op " profile ".
Hier zie jij jouw PC pagina .

:arrow_right: Onderaan de pagina zie je de optie om de vlag te kiezen .

gereserveerd :netherlands: :netherlands: :netherlands: :netherlands: :netherlands: :netherlands:

Iedereen kan zelf bepalen / instellen welke topics men wilt volgen en welke niet .
Of " als belangrijkste topic om te volgen " .

Voorbeeld , ik heb de NL RR aangevinkt als " tracking " .
Andere onderwerpen , " voor mij niet interessante onderwerpen ", het ik op aangevinkt als normaal of zelfs " muted ".

Deze keuze vind je onderaan een topic .
( als jij bijv… een email / melding krijgt over een post . )

Ik verander dan direct één van de onderstaande keuzes zodat mijn mailbox niet " overvol " is . :wink:

** Jette

gereserveerd

:writing_hand:t2:

:writing_hand:t2: :netherlands:

POST.NL

Algemene update COVID-19
In verband met het coronavirus nemen landen maatregelen die invloed kunnen hebben op het logistieke proces. Via deze pagina delen we de actuele informatie over de ontwikkelingen per bestemming.

Actuele vertragingen - Post. NL

Hallo ,

Het Postcrossing team houdt elke dag bij hoe de siuatie is m.b.t. post verzenden naar andere landen .

Je kunt dit topic / onderwerp volgen : The Postal Monitor

Wij , moderators, admin team , PC team waarderen het zeer als de forum leden ook wijzigingen posten op deze thread .

Alvast bedankt :slight_smile: .

Een tip, vink Nederland aan m.b.t. " versturen en ontvangen uit eigen land ".
Er zijn al meer leden . ook uit andere landen , die dit hebben gedaan .

** Jette

gereserveerd :writing_hand:t2:

:writing_hand:t2: :netherlands: gereserveerd

:writing_hand:t2: :writing_hand:t2:

:writing_hand:t2: :smiley: :netherlands:

Wie kan mij helpen.
Wanneer er een postcard bij iemand aankomt via een code krijg ik geen mail meer of een antwoord van de ontvanger. Niet iedereen reageert weet ik maar afgelopen 20 kaarten krijg ik niks binnen.

Kan ik dat aanpassen en kan ik misschien die missende reacties nog ergens vinden?

Mijn mail en alles klopt en is aangevinkt.

Hoi Leonie, bedoel je dat je geen mails met ‘Hurray…’ meer ontvangt? Als je ze eerder wel binnen kreeg en je hebt niks aan je profiel of mailadres gewijzigd, dan kun je nog kijken of ze misschien in je spam folder van je mailbox zitten.

Hi! Ja ik krijg geen Hurray meer binnen en ook krijg in ze niet in mn spam.

Dat is balen zeg!

Er is een verschil tussen je postcrossing profiel en je forum profiel (je kunt verschillende mailadressen instellen), maar als je de juiste hebt gecheckt, weet ik het ook niet meer. Je kunt op de hoofdsite ook om hulp vragen, zij kunnen je dan misschien ook helpen om je gemiste berichten nog een keer te sturen.

1 Like

Dan ga ik dat inderdaad maar proberen. Bedankt voor het meedenken :wink:

Misschien ben je hier iets mee?

https://www.postcrossing.com/help/i-requested-an-address-but-it-didn-t-arrive-on-my-inbox

Ik heb dat probleem precies al vaker gehoord!
Krijg je nog wel andere postcrossing mails?

Ik heb contact gehad met de klanten service maar die konden mij helaas ook niet verder helpen. Ik heb nu een Gmail aangemaakt en nu werkt het weer :slight_smile: wel jammer dat ik alle vorige berichten niet meer krijg.