HIPPA - Vaklaan

Hippa ykssoprano
Minä vaklaan neliapilaa

Hippa @eukkonen
Minä vaklaan teepussia

hippa ri-tu :smiley:

vaklaan linnunpönttöä

Hippa Elmanaakka :grinning:

vaklaan avotulta

Hippa kirjaeija :blush:

vaklaan linnun munia

hippa mirabelle

Mä vaklaan juustoa

Hippa onneli78
Mä vaklaan sateenvarjoa

hippa ri-tu
vaklaan kanatarhan väkeä

hippa ritvapeltola

Mä vaklaisin sit suomalaisen taidenmaalarin maalausta

Aika vaikea löytää korttia, jossa esiintyisi jossain kohti suomalaisen taidemaalarin maalaus…

Minusta sääntöjen mukaan ei voi määritellä, mikä korttikokonaisuus on. Ei voi pyytää Muumianimaatio-korttia, ei jonkun maalarin (vaikka suomalaisen vain) tekemää teosta. Mutta tietysti voi vaklata näitä kumpaakin, mutta aika vaikea on löytää korttia, jossa tuollaisia töitä olisi yhtenä elementtinä. - Sibeliuksen kodin jostain interiööristä voisi löytyä esim. Gallen-kallelan maalaus kyllä! Sellaistako ehkä tarkoitit @onneli78?

Mitä mieltä muut vaklaajat? Näettekö vaklaus-hipan hengen samoion vai jollain eri tavalla?

Mä oon siis ymmärtänyt tämän hipan väärin. Pahoittelen tyhmyyttäni. En tarkoittanut että kortista tarvisi löytyä suomalaisen taitelijan korttia vaan se että kortti vain olisi suomalaisen taiteilijan.
Mutta kuten sanottu mä en ole hiffanuy tätä hippaa oikein. Olen tyhmä. Eli muutan vaklaustani.

Vaklaan siis soitinta

Hippa onneli78 :slight_smile:

Vaklaan kukan heteitä ja/tai emejä

hippa ykssoprano :grinning:
vaklaan riukuaitaa

hippa elmanaakka
vaklaan vevettä

Hippa @ritvapeltola
Pistän kaikki salapoliisintaitoni kehiin ja yritän selvittää, onko vaklattavana vene vai vesi. Onneksi ne aika usein löytyvät samasta kuvasta ja toivon onnistuvani toteuttamaan yökyöpelin toiveen.

vaklaan metsäpolkua

Helpotan toivetta: vaklaan metsää.

2 Likes

Hippa @anon24530384 :blush:
Vaklaan käärmettä

Olisiko helpompi löytää liskoja tai sammakoita? :blush:

Hippa @Meringer :smiley:

Vaklaan luonnonkukkaa

Hippa @ykssoprano
vaklaan marjoja

Hippa @ritvapeltola
Vaklaan kukkakimppua

Hippa @eukkonen
Vaklaan uimapaikkaa