HIPPA - Vaklaan

Heippa!
Siirrän vanhalta foorumilta kivan hippamme tänne, eli taas vaklataan! Alkuperäinen aloittaja siis tiiti :slight_smile: kiitos hänelle.

Vaklaan -hippa!

Olisi kauhean hauskaa jos haluttu asia olisi hiukan vaikeammin löydettävissä kortista, niin että joutuisi ihan etsimään! Mutta toki jos minä vaikka vaklaan hevosen niin saa se olla ihan perinteinen heppakorttikin! Vaklauksen perusidea on etsiä kortin kuvasta vaklauksen kohde enemmän tai vähemmän soveltaen, ei tarkoin määriteltyjen toivekorttien lähettäminen

Minä (nediam_nori) olen seuraava hipattava

vaklaan muumianimaatiota

tai joulukalenteria :slight_smile:

Hippa @nediam_nori! Minä vaklaan jänöjussia :rabbit2: !

@nediam_nori , tänne uudelle Forumille perustamasi hippa on jäänyt kokonaan ilman muita osallistujia… Voisikohan tähän vielä lisätä vanhan Forumin hyvä sääntö:

" Vaklauksen perusidea on etsiä kortin kuvasta vaklauksen kohde enemmän tai vähemmän soveltaen, ei tarkoin määriteltyjen toivekorttien lähettäminen."

Näin totetutuisi vakoilemisen ideakin paremmin ja ehkä saataisiin tämäkin ketju liikkeelle vihdoin. Jos haluat kuitenkin jatkaa laatimillasi säännöillä tätä, poistan tämän viestini ja perustan uuden vaklaus-palstan. Muussa tapauksessa: minulla ei ole viimeisintä osoitettasi, joten saisinko sen vielä.

@ykssoprano n esityksestä lisätty aloitukseen hänen toivomansa lause. Seuraava voi hipata @ykssoprano a.

Siis: Hippa @nediam_nori! Minä vaklaan jänöjussia :rabbit2: !

hippa @ykssoprano
vaklaan koivun lehteä

hippa @pampula
vaklaan kruunua

Hippa @flora

Vaklaan hattua.

Hippa @ykssoprano

Vaklaan tulta

Vaklaan kahvikuppia

Hippa @mirabelle

Vaklaan käsilaukkua

Hippa @ykssoprano
vaklaan kirjaa

hippa @ritvapeltola

Mä vaklaan jotain suolaista syötävää

Hippa onneli78

vaklaan mansikoita :slight_smile:

Hippa @ritvapeltola

Vaklaan antenneja

Antenneja ei vissiin löydy, eli lisätään vaklattavaksi laajemmin: Kattoja

Hippa @ykssoprano

Vaklaan metsän petoa.

Hippa @mindee
Vaklaan taivaan ilmiöitä

Hippa Meringer
vaklaan kanoja

hippa ritvapeltola :grinning:
vaklaan pajunkissoja