Geannuleerd wegens privé omstandigheden

Ik wil graag 5 kaarten bestellen voor de meetup van 17 febr. 2024. Gr. Irma

1 Like

Hello everyone!
I would be very interested in swap the wonderful card.
My offers:

Enjoy your meet-up and thank you in advance.

If its still possible i want to be on the waitinglist for saturday too. Sunday is still possible too. Its a pity i only live 5 minutes away and i was too late… We’ll see what happends. :hand_with_index_finger_and_thumb_crossed:

1 Like

Hi, Shall I put you on Sunday! Than you can come for sure!

Zal ik je er bijschrijven op zondag, kan sta je op de lijst van mensen die sowieso kunnnen deelnemen

1 Like

Ik sta zowiezo al op zondag maar mocht je dat te weinig vinden. Maar we kijken wel hoe het loopt!

1 Like

Vanaf 6 deelnemers gaat de meeting door. Ik heb er goede hoop op dat we voor eind januari nog 3 deelnemers vinden :wink:

1 Like

Ik zou op zondag willen komen

2 Likes

Ik meld me graag aan voor zondag.

1 Like

Ik wil graag 20 kaarten

Hai, ik wil graag op zondag aansluiten. Mag ik alsjeblieft 20 kaarten? Ik heb er zin in!

1 Like

@Mijntje @Aniq-ue @Berry_i @LiveLaughLoveLeafs @Carolien25 @Jaynillo @rowena2403 @blijdatikschrijf @specialhorse @helmamartens @suvii8 @Florisca @Irmama61

Mocht ik je telefoonnummer nog niet hebben, zou je mij dan een berichtje willen sturen? Ik maak alvast een groepsapp aan en deel daar ook het nieuws over de meetingcard!

3 Likes

Hoi IK wil wel komen op reservelijst op zaterdag maar graag onder ovb

1 Like

Ik wil hier even mee wachten. Met een chatgroep. Ik ben donderdag geopereerd (niertransplantatie). Dus in december geef ik het wel door. Mijn hoofd staat er nu nog niet naar.

Hoi!
Als ik me nog in kan schrijven voor zondag, dan doe ik graag mee!

2 Likes

@Aniq-ue ik stuur je even een prive-berichtje over de whatsappgroep :slight_smile:

@nicolientje58 je staat op de wachtlijst voor zaterdag :wink:

@eeflives Ik zet je erbij op zondag, zou je mij even een berichtje met je nummer willen sturen voor de whatsappgroep?

Jessica, je mag me van de wachtlijst halen. Het gaat me niet lukken. Hopelijk andere keer.

Voor mij graag 11 kaarten

Hoe stuur ik een priveberichtje? Zodat ik mijn telefoon nummer door kan geven :sweat_smile:

Als je bij isagoldsky op haar foto klikt krijg je wat gegevens van haar en zie je ook message staan en daar kan je dan een privébericht sturen

Je hebt een privé berichtje