FULL - Meetup in Leerdam, Tuesday 18 April 2023

Hello there,

I have sent a message to every participant regarding the payment of the meetup cards.
If you have not received that message or you have questions, please let me know.

Thanks, Pia

1 Like

Is it still possible to join this meetup? I hope I can get a day off from work.

1 Like

Hi @Mir1990 Well, you’re welcome at the meeting, there is still enough seats available at the restaurant. However, the meetup cards were ordered yesterday. I could sell you two or three of my own or perhaps another participant could do the same, but you can’t order more cards.
Please let me know what you decide or if you have any other questions.

UPDATE: the meetup cards were ordered yesterday :grin:

The restaurant does not have a spring menu currently. As soon as this is available, I will send the menu to all participants.

If you have questions, please let me know.

2 Likes

Hallo, ik zouheel graag komen als er nog plaats is en zou ook graag meetup cards kopen. Is dit nog mogelijk? En moet ik nog andere kaarten meebrengen of hoe werkt zo een meetup precies? Het zou mijn eerste keer zijn. Groetjes Vicky

1 Like

Is het soms mogelijk je emailadres of gsmnummer krijgen om iets te kunnen vragen indien nodig? Groetjes

1 Like

Ik doe het nog even graag via het forum. Ik ben wel van plan om zo’n twee weken vóór de meeting mijn GSM nummer aan de deelnemers te sturen. Er vallen namelijk altijd “last minute” mensen af.

1 Like

Ik heb zojuist alle deelnemers het lunchmenu voor groepen gezonden en mijn mobiele nummer, met verzoek om de lunchwensen gauw door te geven.
Als het berichtje niet is aangekomen, dan graag even op dit bericht reageren. Fijn weekend!

1 Like

Hallo, Voor mij tomatensoep met gehakt en bosui graag.

Groetjes Vicky

1 Like

Hoi Pia, als er nog een plekje vrijkomt dan wil ik graag aanschuiven.

Ik reserveer het alvast in mijn agenda😊

Hoi Sophie,

Jammer dat je misschien te laat hebt gelezen over deze meeting.
Ik heb geen afzeggingen gehad tot nu toe en helaas is de groep echt vol. Dus hopelijk tot een volgende meeting.

Groetjes, Pia

Ok, wellicht tot een volgende keer. Dank voor je reactie.

Greetings from Belarus. I would like to receive such a postcard. Here is my exchange https://postcards.framework.by/ . Thank you.

Will send PM.

Ik wil hierbij de bezoekers van de meeting van vandaag enorm bedanken voor alle leuke cadeautjes en goodies. Ik was wel even bezig om al dat moois uit te pakken, veel te gek allemaal, hoor.
Maar boven alles wil ik jullie graag bedanken voor jullie komst en gezelligheid.

Zodra ik van M. de groepsfoto’s heb ontvangen, dan zal ik deze middels een PM met jullie delen.

Ik zie jullie graag op een volgende meeting. Groetjes, Pia

7 Likes


Many thanks to @piavano and the participants for the meetupcard. I hope you all enjoyed.

2 Likes

Hallo Pia!

Bedankt voor de mooie meetingkaart!
Tot ziens!

Ineke

1 Like

Bedankt @ItsDunnies voor de mooie meet-upkaart en dank aan iedereen voor het ondertekenen/stempelen van de kaart. I hoop dat jullie een leuke dag hebben gehad!

2 Likes

Dank voor de leuke meetup kaart vanuit Leerdam.

Many thanks to Ellen (soundstorm) and everybody who signed the meeting card, which I received today together with a meeting card from Utrecht (February).

1 Like