FULL Meetup Borkum 14 october 2023

Nemen we de boot van 10.15 uur?

1 Like

Ik kom met de trein aan in Eemshaven om 9.45 , zou fijn zijn de boot om 10.15 uur

1 Like

oh wat leuk deze meeting, maar ben net te laat zie ik… Mocht er toch ruimte zijn voor meer dan 10 personen dan hou ik me aanbevolen :blush:

1 Like

Bedankt voor alle aanmeldingen :tulip:

@Anne24 @rowena2403 & @Frankie kunnen jullie aangeven of je kunt? Zo niet dan kunnen anderen mee. Bedankt :smiling_face: :sunflower:

Yes!

bij deze melden wij af, we hebben namelijk nog niet de juiste persoon te pakken gekregen ivm vakantie van diegene op het werk. bedankt voor je geduld !

1 Like

Ik ga wel mee. Groetjes Anne

2 Likes

20 kAarten graag

1 Like

Ik neem graag mijn vriendin Jildau mee. Ik zal vragen of zij ook meeting cards wil. Ze is geen actieve Postcrosser meer.

1 Like

Jildau wil graag 10 kaarten.

1 Like




2 Likes

Vandaag in Volkskrant magazine.

1 Like

Bedankt voor het doorgeven Rowena, misschien een andere keer :smiling_face:

Nou! Dat is ook toevallig! Wat leuk. Jij en Jildau staan er bij. Bedankt voor het aanmelden! En inderdaad boot 10.15 maar dat lijkt me ook logisch als we om 10 u afspreken bij de terminal :grin:

Meer info volgt later wel.

Gezellig Anne!

@SusanneMartijn zou je willen swappen?

Ik wil graag met je swappen , wil graag je adres?

1 Like

Ik zal je een bericht sturen.


Had het Volkskrant magazine ook gezien😄 Leuke info!
Hierbij nog twee Borkum plaatjes.
Groetjes, Suzanne

1 Like

Goedemiddag :sun_with_face:

Allereerst, wat een super leuke groep voor deze meeting!

Ik heb 2 vragen:

  1. vinden jullie het goed als ik een whatsapp groep aanmaak voor de meeting? Als ik jouw nummer niet heb (en dat weet je zelf wel) dan graag even je nummer doorgeven in een privé bericht.
  2. Aankomend weekend ben ik in Hamburg. Ik zal dan alvast uitkijken naar postzegels, aangezien dit niet altijd even makkelijk te vinden is in Duitsland. Dus als ik een
    image punt vind zal ik dan alvast postzegels kopen? Binnen = binnen

Graag aangeven hoeveel postzegels je wilt (wel binnen fatsoensnormen aub) :see_no_evil:@HippieHeart @WilmaT @Anne24 @Gerda-RD @SusanneMartijn @harlingen @Jorien @mlandman & Jildau @Annerie
Als ik niets vind gaat het over maar ik ga het wel proberen :sunflower:

Antwoord met:

  1. Ja of nee
  2. Hoeveel