FULL ---- May 15th 2022 Meetup Zaanse Schans

Hi Everyone, I would free up my spot to someone from the waiting list. I just realized this meetup takes place just a day after my wedding so I will not be able to join (lol!)

3 Likes

hallo,

iedereen heeft inmiddels een prive bericht gehad omtrent de betaling van de kaarten en zegels.

1 Like

Great there is a meet-up day near where i live! So please put me on the waitinglist.
Kind regards, Ina / Flyers

hello, i like your postcard :heart_eyes: can we swap?

image

it will be sent with the signatures after the meetup,
please let me know, thank you very much :smile:

1 Like

We can swap :blush: if you want

1 Like

Hi! I would like to receive a postcard from you. I will be glad to exchange. Here are my postcards to exchange swap – Google Drive

1 Like

lieve deelnemers -
de foto zou in eerste instantie om 9 uur zijn, deze is verplaatst naar 11:30 uur… nog net voor we naar het restaurant gaan.
vele mensen wilden inprincipe wel bij op de foto maar gingen dit niet halen ivm hun (trein)reis, vandaar dat we hebben besloten om deze tijd te verplaatsten naar 11:30 uur… voor de foto zullen we vooraan de schans verzamelen en de foto laten nemen.

je bent nog steeds vrij om van 9 tot 11:30 de schans te verkennen en te ontdekken, het is er erg leuk, niet al te groot , maar wel veel te zien.

graag hoor ik van je of je mee op de foto wilt of uiteindelijk om 11:45 bij het restaurant bent. ( dit mag prive, via whatsapp, via messenger, of gewooon onder dit bericht) maar dan weten ik op wie ik moet wachten en op wie niet :smiley:

@Deeske1974
@Melelo
@postcrossingbo
@Mir1990
@helmamartens
@BuonaFortuna
@ItsDunnies
@VictoriaIris
@andrea236
@Annerie
@muppet450
@pareltje21
@saskia1972
@flyers

Ik ben erbij bij de foto hoor

3 Likes

Ik ga op de foto

2 Likes

Ik ga ook op de foto!

1 Like

Ik ga op de foto

3 Likes

Ik ga ook op de foto

2 Likes

Hallo, ook ik ben er bij voor de foto!

1 Like

Ik ga ook op de foto😊

1 Like

Ik ga op de foto

Looking for this nice cards!










1 Like

Excuses voor mijn wat late reactie. Ik ga graag mee op de foto!

Wie gaan er trouwens nog meer eerder naar de Zaanse Schans om er rond te kijken voor we op de foto gaan?

2 Likes

Ik en frank zowiezo :slight_smile: de meeste zullen en tussen half 10 en half 11 zijn

2 Likes

Did you already found someone to swap?!

1 Like

I like to swap if you still looking for someone!