FULL - Blond Amsterdam Halloween Meeting - 28 October 2023

Hoi Arnouk, dank je wel voor je aanmelding. Je staat op de wachtlijst. Mocht er een plek vrijkomen dan laat ik je dit weten.

Hoi Ineke! Ja, klopt. Ik zet je op de wachtlijst :slightly_smiling_face:

Hoi Marianne, ik heb je op de wachtlijst gezet :slightly_smiling_face:

Wat leuk, en ik wist niet dat Blond Amsterdam een fysieke winkel heeft!
Als de wachtlijst weer open is zou ik daar wel op willen :slight_smile: (maar als niet, dat begrijp ik ook)

1 Like

ja nadeel van weekenddiensten, maar ja die horen er ook bij.

Jeetje wat snel vol!
Toch waag ik graag een gok op de wachtlijst graag :blush:

1 Like

Wat balen dat ik dit altijd te laat zie, ben dol op Blond Amsterdam!! Mocht de wachtlijst weer opengaan!

1 Like

Aahhh waarom zie ik dit te laat… halloween en blond fan…ik ga ergens in een hoekje huilen. Maar wellicht kan ik op een of andere manier aan de kaart komen?

3 Likes

Hij ging inderdaad heel snel, maar het is nog ver dus je weet maar nooit… Maar ik wil mocht het niet lukken om toch een plekje te krijgen wil ik wel met je swappen :hugs:

2 Likes

@ElisaJ @Melelo @bora1976 @Mir1990 @ItsDunnies @helmamartens @piavano @Florisca @Jaynillo @Annerie @rowena2403

De meeting kaart is bekend en kunnen jullie in het hoofdbericht terugvinden. Kunnen jullie mij graag voor 27 augustus laten weten hoeveel kaarten jullie willen afnemen. Alvast bedankt!

Gr. Bo

1 Like

35 alsjeblieft =)

1 Like

Voor mij graag 25

1 Like

Voor mij graag 20

1 Like

Ik wil graag 9 kaarten.

1 Like

Graag 25 stuks

1 Like

40 stuks graag

1 Like

20 postcards please

1 Like

Voor mij graag 20 stuks. De kaart is leuk geworden :blush:

1 Like

De kans dat ik deze meeting mag bijwonen, als 4e op de wachtlijst, is niet zo groot.
Wie wil swappen met mij? Ik ga zaterdag naar een meeting in Bad Bentheim in Duitsland.Kaart wordt vanuit Duitsland verstuurd.

Alvast bedankt!

Ik wil wel graag 35 kaarten

1 Like