FULL:4 November 2023 - Halloween Meeting Tolbert (GN)

Ik zou graag eerst even op OVB willen gezien ik nog niet weet hoe mijn werk en alles er tegen die tijd uit ziet.

Welkom. Staat genoteerd, hoor.
Hoop voor je dat het allemaal gunstig uitpakt.
App je mij je nummer door? Dan kunnen we makkelijker communiceren.

Spooky Greetings, Gooitske

Deze schijtluis is graag aanwezig :joy:

1 Like

Hi :wave: leuk idee! Ik doe graag mee. Groetjes Anke

Mijn ovb mag weg. Ik ben van de partij.

1 Like

Hallo,
Leuk, Ik meld me aan maar ik doe niet mee met de spokentocht.
Groeten van Alma

Hallo! I’d be very happy to join!

Hi Gooitske, ik heb niet goed in de agenda gekeken :see_no_evil: en ik kan helaas niet. Heb de volgende dag de hele dag een activiteit en dat vind ik teveel worden in 1 weekend. Wel jammer!

Geen probleem, Anke. Ik heb je van de lijst gehaald. Fijn dat we het in dit stadium ontdekken :+1:t2:
Fijn weekend,
Groetjes Gooitske

1 Like

Dank! Jij ook en een hele fijne meeting alvast gewenst :skull: :jack_o_lantern:

I cancel the spooky trail because of problems in my foot. If possible I will attend the meeting.

1 Like

Kan ik mij nog opgeven? Graag alleen voor de meeting.
Groetjes,
Anja (Cleo1)

1 Like

Mag ik voor de meeting op de reservelijst (niet de spooktocht)
Groetjes Marika

1 Like

Mag ik ook meedoen met de meeting? Niet de spooktocht.
groetjes Bianca

Hoi Bianca. Je staat op de reservelijst voor deze meeting. Kun je nog even een appje aan me sturen zodat we snel kunnen schakelen als je mee kunt? Bedankt alvast. Mijn nummer is phone number removed by the Administrator. If you wish to have it public please add the following sentence to the post. "This is my phone number and I understand it is being posted on a public forum”.

Mvg Gooitske (Arbor)

Hoi Gytha, zoals het nu lijkt komt er een plaatsje vrij. Let op: alleen voor de meeting, niet voor de spooktocht. Heb je belangstelling? Of vraag ik nummer 2 op de lijst?

Bedankt alvast voor je reactie.

Mvg Gooitske

zet nooit je mobiele nummer openbaar. iedereen kan het toevoegen. altijd prive doen

1 Like

Bedankt voor het advies :+1:t2:

1 Like

Je mag hem aan iemand anders geven :slight_smile: Ik heb een paar drukke weken voor de boeg dus ik denk dat ik het niet ga redden.

Hoi Marika, er is plaats gekomen binnen de meeting! Wil jij deelnemen op 4-11? Details zijn hier boven nog even te lezen. Als je er bij bent,voeg ik je toe aan de whatsapp groep om je daar verderop de hoogte te houden. Ik hoor het graag zsm😊

Dank je wel, Groetjes Gooitske :ghost::jack_o_lantern: