FULL ------ 25 March 2023 Meetup Apeldoorn

ik denk het wel, zal straks eens nakijken als ik thuis ben.

Ik zou nog wel 5 willen overnemen, als er nog zijn.
Mijn moeder eventueel ook 5 als dat kan.

@ItsDunnies @Annerie jullie hebben een betaalverzoek gehad.
@DutchIslandGirl je hebt een messenger bericht.

I’ve sent you a PM

Even een aandachtspunt, er rijden zaterdag geen treinen tussen Apeldoorn en Deventer & Apeldoorn en Amersfoort maar bussen. Voor mij betekent dit dat ik er 3 uur over zou doen. Kijk dus even goed naar de reisplanner als je van plan was met de trein te komen.

4 Likes

Tussen Zutphen en Apeldoorn rijden ook geen treinen.

1 Like

Goed om te weten Ineke en Miranda. Is er iemand met wie ik (een stukje) mee kan rijden? Ik zou zelf de trein Eindhoven - Utrecht - Amersfoort - Apeldoorn nemen.

Balen dat we een stuk met de bus moeten…
Ik ben ook 3:15 onderweg :thinking:

Er rijden voorlopig ook geen treinen tussen Eindhoven en Den Bosch vanwege een dassenburcht. In de reisplanner voor zaterdag is dat nog niet verwerkt. Ik moet dan via Tilburg en doe dan meer dan 3,5 uur over de reis, dus ik moet nog even zien of ik dan wel ga.

begrijpelijk

Cindy en ik halen DĂźnja op van Amersfoort Centraal. Er kan eventueel nog 1 persoon mee.

2 Likes

Hoi Bo,
Mocht er nog een plekje zijn, dan houd ik me aanbevolen…
Dan reis ik naar Amersfoort Centraal… scheelt voor mij 1:15 uur enkele reis…

Ipv 3:15 uur, ben ik dan 2 uur onderweg

Dat zou al een stuk reistijd schelen. Hoe laat komen jullie op Amersfoort?

Misschien dat er nog meer mensen met de auto komen en iemand op kunnen halen op station Amersfoort of ergens anders?
Den Bosch of Utrecht zou ook een optie kunnen zijn…

Ik heb inmiddels ander vervoer. Zou fijn zijn als je met Bo en Cindy kunt meerijden, Rachel.

En anders kom ik “gewoon” met de trein en de bus :sweat_smile:

Rachel, je kunt dan met ons meerijden. Wij zijn rond 11:15 op Amersfoort Centraal.

1 Like

Oh wat fijn!!! dank je wel Bo

Amai mooie kaart zin om te ruilen binnenkort van Antwerpen?

1 Like

Ja hoor. Ik stuur je een bericht. @3vike86