FUL--------13 MAY 2023 Meetup Zaanse Schans

Fijn! Staat in de agenda.

1 Like

Mijn naam is veranderd van Helen_James naar @LiveLaughLoveLeafs

Hallo mag ik ook op de wachtlijst

1 Like

Hoi Rowena, ik moet helaas weer afzeggen. We hebben een neven- en nichten etentje en iedereen kan op die dag, behalve ik.

prima bedankt voor het doorgeven. dan haal ik je er weer af

1 Like

je staat nu op de lijst voor de zaanse schans, wegens een afmelding.

hoi miranda, je staat nu al eerste op de wachtlijst.

a pity the weekend I can’t found it really nice there.

@VictoriaIris
@muppet450
@pareltje21
@Florisca
@SusanneMartijn
@blijdatikschrijf
@LiveLaughLoveLeafs
@Annerie
@specialhorse
@mar127

wie van jullie weten er al of ze zeker komen ?

ik ga voor deze meeting een whatsappgroep aanmaken, graag ontvang ik jullie nummers in een prive bericht van degene die het al zeker weten. de kaart komt daar namelijk ook in :smiley: deze is inmiddels klaar.

2 Likes

Eigenlijk weet ik het al wel zeker alleen werk kan nog roet in het eten gooien. Ik heb een 4-weken rooster dus kan helaas maar per 4 weken mijn dagen doorgeven. Maar mijn ervaring is dat het eigenlijk nooit een probleem is

Zeer waarschijnlijk wel aanwezig ligt een beetje aan mijn herstel. Maar ik ga ervan uit er gewoon te zijn.

Hoi Rowena,
Ik ben er bij :slight_smile:
Leuk, ik kijk ernaar uit!
Groetjes,
Heleen

Ik kom zeker te weten :slight_smile:

ik kom zeker weten

Ik kom sowieso Rowena: graag 15 kaarten

Kaarten kan je doorgeven in de whatsapp groep . MAAR wel pas als daarom gevraagd word.

@Miranda78
@DutchAngel

jullie staan nu op de deelnemers lijst voor de zaanse schans op 13 mei . als jullie zeker komen ontvang ik graag jullie mobiele nummers in een prive bericht zodat ik jullie kan toevoegen in de groepsapp.
er is hier nog niets getypt hoor. :slight_smile: Dat word pas gedaan als iedereen compleet is

1 Like

@duintje je staat als eerste op de wachtlijst

1 Like

Wat super leuk. Ik kan 100 % :heart_eyes:. Ik stuur je een PB voor mijn nummer. Groetjes Angela

Hello all I am from Hong Kong, most properly I will be in Amsterdam during the meet-up date. Can I join the meet up? Or I have to join the waitlist? Thanks all

5 Likes