Frimärke Midsommarmyten redan slutsålt Postnords E-butik

Tänkte beställa Europa frimärket 2022 från Postnords e-butik, men det är redan slutsålt där!!! :cry: Utgivningsdagen är 28 April!
Är det någon här som har hunnit beställa det?

Har du sökt dem på lokala återförsäljare? Jag tror att de största återförsäljaren har beställt dem på förhand men de får inte sälja dem ut ännu.

1 Like

@anet_h Jag beställde 5 stycken igår direkt efter jobbet. Kommer säkert tillbaks till butiken senare, men jag kan tänka mig att byta mot andra frimärken om du vill ha några. Ville bara ha ett för min egen samling :smiley:

Men lite konstigt iallafall. Har aldrig senare sett att frimärken blir slutsålt så fort! Det gick typ nästan hela år innan ifjols Europa tog slut.

1 Like

Nej jag har inte gjort det ännu, men förhoppningsvis finns de till försäljning där. Skulle ju vara konstigt om de tar slut innan de ges ut.

Ja de borde ju komma tillbaka till butiken igen, skulle vara konstigt om de tar slut innan de har getts ut.
Tack snälla för erbjudandet! Du får gärna skicka ett kuvert frankerat med ett Europa 2022 frimärke till mig. Vad för frimärken skulle vilja ha/samlar du på?

Nu finns Midsommarmten frimärken till försäljning i e butiken igen ! :+1: :heart_eyes:

1 Like

De är så fina! :heart: Jag ska till Köpenhamn och Malmö om några veckor, och tyvärr har jag en mellanlandning på Arlanda. :triumph: Eftersom jag vill använda tiden för något nyttigt, undrar jag om det finns nåt ställe (Pressbyrån?) på flagplatsen där man kan köpa frimärken. När jag kunde köpa frimärkena redan på Arlanda, skulle jag ha ett bekymmer mindre. :wink: