Florianópolis Meetup - National multi city Meetup to celebrate “Festa Junina” - 24th June 2023

Obrigada!!!

hello,
I’m Mia from Jakarta, Indonesia, interested in swap this June SC part meet up card.

here are my cards
Imgur

meet up 2023-05-19 165725

thanks a lot

Hi, i am from Greece, i would like to swap a card from Florianopolis! Thanks a lot

Eu vou no de Curitiba. Gostaria de trocar postais com vocês. Carimbado e assinado.
Mas eu preciso de 2, assinados, sem endereçar, enviados dentro de um envelope. Em troca posso enviar os dois de Curitiba. Curitiba vai ter o postal do quebra-cabeça e outro.

We are unable to send mail to Indonesia. The person who works at the post office informed me that it is a ban from Indonesia itself. unfortunately!

@Marieliana
no Maria, we can send mail to Brasil.
my official card registered this month :slightly_smiling_face:

if Brasil still can’t send mail directly to Indonesia,
just write “VIA USA”
on the bottom of my address.

it works during pandemic time :slightly_smiling_face:

1 Like

I will try with another mail that is already addressed to indonesia on monday. If it works, I’ll let you know here and I’ll exchange it with you with pleasure!

1 Like

se alguem quiser trocar os postais das outras cidades pelos de Curitiba (com assinaturas) estou precisando:

Floripa - já combinei
Rio - já combinei
Brasília - já combinei
Porto Alegre - já combinei
São Paulo - já combinei

Would you like to swap with Germany? I have many cards I can offer to you

1 Like

Yes. I want swap with you.

1 Like

@henriquehsm , eu terei o do encontro em Porto Alegre disponível para troca.

1 Like

Legal! Com os carimbos/assinaturas do encontro?

Sim, assinado :wink:.

1 Like

anybody want to swap for SC

Hi from Australia.
Can I swap one card?
I can offer maximum card (if you like I will send photos in pm) or the following meet up card:


Thanks

Oi, pessoal! Sou do Rio e vou ao encontro. Gostaria de trocar por um postal de Floripa. Caso alguém tenha interesse, me mande mensagem por favor. Obrigada :slight_smile:

Oi gente (: Vou no encontro de Brasília, se alguém quiser trocar, estou disponível!

Vou ao de Porto Alegre/RS e gostaria de trocar um cartão carimbado/assinado pelos demais participantes.

Hello, sorry for disturbing, I’m Martina from Italy, and I’m a postcard collector (from meetup in particular) and I would love to have your beautiful postcard, obviously I would send a card in return, would it be possible? Someone would like to exchange with me?
Feel free to contact me :smiley:

Hello please excuse me, is anyone out there, who would like to swap the Florianópolis Meetup card with me?
My offers: