"Dank je wel" - 😄 ONTVANGEN KAARTEN

DANK JE WEL (RAS kaarten ) - 2024

:smile: Wil je iemand bedanken omdat je een kaart van een meeting hebt ontvangen ?

Ontvangen kaarten m.b.t. de forumactiveiten zoals het meedoen aan tags, loterijen, swaps, RAS kaarten kun je hier melden.
Misschien heb je "zomaar” een leuke RAS kaart ontvangen of een andere kaart ? :love_letter:

Hier kun je laten weten dat je spontaan een glimlach kreeg door een ontvangen kaart !

5 Likes

Bij deze wil ik @Lin1984 superhard bedankt voor de 2 RAS kaarten die vandaag bij mij in de bus zaten!!! Wat een leuke verrassing! :heart: Zo lief en dan ook nog mooie stickertjes er bij, wauw; super! :kissing_heart: Ik ga per post antwoorden als je dat goed vindt. Dikke merci Colinda en tot schrijfs! :pen: :love_letter:

2 Likes

Ik wil graag ook hier @piavano en @Winkey bedanken voor twee leuke kaartjes !!!

1 Like

SamanthaElena, heel erg bedankt voor je kaartje. Wat fijn dat je het postcrossen weer oppakt. Leuk!

1 Like

Dank je wel @Tice ik ben erg blij met mijn Sinterklaas kaartje.

1 Like

@SammySam dank je wel voor je kaartje van de week. Heel fijn om je hier weer te zien.
Er komt binnenkort vast wel weer een groep van de NL RR waar wij allebei in zitten. :smile:

1 Like

@piavano ik vergeet het bijna, maar ik wil je nog bedanken voor het kaartje met de Engel, alvast voor ons nieuwe huis!

1 Like

@Franciska Wat lief van je zo’n prachtige RAS kerstkaart. :heart_eyes: Veel te gek, hoor, zo’n mooie EG kaart.
Maar hij is prachtig met die kleine pinguins en glittertjes én op tijd voor Kerstmis.
Ik ben alleen morgen vrij, ik heb een hele tas dossiers mee naar huis waar ik mij maandag vanuit huis op mag storten :sweat_smile:
Geniet van je welverdiende extra lange weekend.

@Franciska, heel erg bedankt voor de mooie kerstkaarten. Ze pronken op de voorste rij :blush:
Het is inderdaad erg druk op het werk, zeker aan het einde en begin van het jaar. Ik verheugde me op een lang weekend vol… leuke dingen, koken, knutselen, serie/film kijken… loopt iets anders.
Ik heb ook zegels ingeslagen! Alle beetjes helpen.

@Winkey superbedankt voor deze vrolijke verrassing in mijn brievenbus :kissing_heart:
Google Photos

1 Like

@Reyon, bedankt voor je kaarten via de “tag en stuur een leuke kaart”

1 Like

Dank je wel @JetteLise voor jouw mooie kaart met nieuwjaarswens!
Succes maandag in het ziekenhuis! Volgens mij zijn ze juist daar heel voorzichtig mbt het voorkomen van besmettingen, want ze hebben juist nu alle handjes nodig.
Ik hoop dat je alsnog wat rust vind in je vakantie :kissing_heart:
Prettige jaarwisseling!

1 Like

:kissing_heart: @Franciska
Prettige jaarwisseling :four_leaf_clover:

Bedankt lieve @Winkey !!
Ontzettend bedankt voor de leuke kaarten en de stickers. Je envelop met inhoud heeft vandaag een geweldig grote lach op mijn gezicht getoverd terwijl ik in een online les zat. (Tja, als ik de brievenbus hoor, kan ik niets anders dan er heen sprinten) Dat werd even uitleggen waarom ik zo zat te giechelen toen ik je kaarten las.

1 Like

@piavano, Bedankt voor je lieve kaart bij de “tag en stuur een leuke kaart” en, in het donker zie je die lichtpuntjes veel beter :blush: we maken er weer een mooi jaar van hoor!

@MailboxIngrid, super bedankt voor de RAS kaart, ik kan niet wachten weer zo in het gras te liggen :blush:

1 Like

@Marleen1979, bedankt voor de geweldige Belle & Boo! Ik probeer elke dag te wandelen, op vrije dag wat langer en verder, en op het werk dan soms ook een lunch wandeling. Hardlopen gaat helaas niet meer, ik kijk verlangd naar de hardlopers die ik tegen kom.

2 Likes

@Jess18877 hartstikke bedankt voor de leuke kaart met katten! Wat een geweldige verrassing :+1:t2::heart_eyes:

2 Likes

@FeNa, dank je wel voor deze prachtige Vlinderkaart :smiling_face_with_three_hearts: wat een beauty!

1 Like

Ik denk dat deze hier moet…

@mchay bedankt voor deze mooie RAS kaart voor mijn verjaardag!

1 Like