"Dank je wel" - 😄 ONTVANGEN KAARTEN

@Mamiielariie , nee :grinning:, dit is het juiste topic . :heart_eyes:

Is het misschien mogelijk er bovenaan ook RAS ergens bij te zetten. Want daar zocht ik nu op vandaar.

Dank je wel @piavano voor deze ontzettend leuke “vroege” verjaardagskaart :smiley:
Echt vieren doe ik dit jaar maar niet, maar dat vind ik niet zo erg. Vanmiddag al wel bezoek gehad van mijn zusje en nichtje.

Dank je wel @Winkey voor deze prachtige vintage ad-kaart met verjaardagstaart! :smiley:
Al kan ik het niet echt vieren dit jaar, ik voel me iig wel een klein beetje (bijna) jarig door een verjaardagskaart :wink:

3 Likes

Oke bedankt!

Lieve @MailboxIngrid heel erg bedankt voor je tweede kaart uit de bomenserie met bijpassende postzegel. :deciduous_tree: En wat een prachtige washitape met die witte bomen en vosjes.
We hebben afgelopen weekend twee keer in de sneeuw gewandeld in Brabant, dat was heerlijk in het zonnetje. Maar nu komt de lente komend weekend, van muts naar t-shirt? :sunny: :womans_clothes:

1 Like

Wat een leuke verrassing @Winkey, de prachtige kaart van S&K .

Het gaat beter maar nu besef ik dat het echt een grote blaar is.
Maar de blaar zakt langzaam naar beneden :wink: onder het verband . .

Dank je wel :kissing_heart:

1 Like

Wat een prachtige kaart @sophie54, wat een verrassing. De envelop is ook mooi zeg!
Bedankt. De 2021 kaart vind ik ook super.

1 Like

Dank je wel @sophie54 voor de prachtige kaarten voor morgen :tada: :wink: .

De deken …de bollen liggen nog in de doos :yarn: .

Ik schrijf jou terug :wink: .
M.b.t. de tekst op de andere kaart vind ik dit prettiger :wink: :kissing_heart:

1 Like

En vandaag heb ik nog een verassing ontvangen, een mooie kaart van @MailboxIngrid :kissing_heart: .

Ik schrijf jou ook terug :wink:
( Mijn hand, de handpalm is nu verkleurd, de Alpen zijn nu “heuvels” :wink: .
Maar ik bedek de wond nog wel met verband.)

1 Like

Dank je wel @Winkey voor je geweldige paaskaart! Ik vind hem héél leuk en superschattig met al die konijntjes :heart_eyes: Ik wens jou ook gezellige paasdagen!

1 Like

Bedankt @pmimmy69 voor je mooie zelfgemaakte “qoute” kaart.
Binnenkort kun je die van mij verwachten

@Winkey, dank je Monique voor je lieve kaart en inderdaad Sylvester kon gisteren langer blijven. Hoewel hij al steeds later vertrok, hij zag nooit een mens laat staan een politieagent op straat. Hij kan van ons vandaan redelijk achteraf lopen dus :rofl:.

Nogmaals dank voor je lieve, ik denk zelfgemaakt kaart.

Sophie

1 Like

@Winkey dankjewel voor jouw superleuke zelfgemaakte Paas kaart. Geweldig! Ik vind ‘m zo knap gemaakt. Petje af hoor.
Ik wens jou en jouw gezin ook hele fijne Paasdagen :egg: :hatched_chick: :hatching_chick: Enjoy :blush:

1 Like

Lieve @Winkey, wat heb je veel mensen blij gemaakt met je prachtige, handgemaakte Paaskaarten.
Ik heb dit jaar zoveel leuke Paaskaartjes bij elkaar staan en er zijn er nogal wat van jouw hand.
Echt een unieke kaart, heel blij mee :kissing_heart:

1 Like

Lieve @Winkey, bedankt voor de supermooie paaskaart :rabbit: ik vind hem heel mooi :heart_eyes: en wat knap gemaakt!
Voor jullie ook hele fijne paasdagen :hatching_chick: :rabbit: :egg: :kissing_heart:
Google Photos

1 Like

@Marleen1979, dank je wel voor de mooie RAS kaarten. De Inkognito is weer erg grappig en de Tausendschön is prachtig.
Ik hoop dat je gezellige paasdagen hebt gehad. Ik heb me prima vermaakt :blush:

2 Likes

@helmamartens Dank je wel voor deze internationale, online meetup kaart. Wat een hoop deelnemers, ik hoop dat jullie elkaar een beetje hebben kunnen spreken en verstaan. Bijzondere ervaring.
Twee meetings op één dag, toch? Pittig, hoor.

2 Likes

@Winkey bedankt voor je supercoole bijzondere kaart! Je moet me toch eens vertellen hoe je dat doet, ik voel me een echte amateur bij jou! Heel gaaf en apart! Thanks again!

Liefs!
Katja @pmimmy69

2 Likes

Lieve @Winkey
Dank voor jouw mooie Paaskaart, wat een leukerd, mijn kinderen vonden deze kaart geweldig. Haas in de pot, oren boven uit de pot, zijn bips boven de pot hilarisch!
Hoop dat jij ook een fijne Pasen gehad hebt, en dat de sushi workshop die je gegeven hebt aan jouw vriendin een succes was. Ik heb daar zelf ook een groot dan van, maar ik maak het niet zelf.

1 Like