"Dank je wel" - 😄 ONTVANGEN KAARTEN

@JetteLise, dank je Jette voor je envelop met prachtige kaarten. De Izou is een schot in de roos heel mooi en past in mijn 2 verzamelingen. Ook de 2 andere kaarten zijn geweldig, waar vind je al die mooie kaarten toch?

Ik kan vrij makkelijk afstand doen van spullen zelfs als er emoties aan verbonden zijn.

1 Like

@sophie54 , ik niet …, maar dat weet je wel :wink: . ( Komt waarschijnlijk door mijn sterrenbeeld :mermaid:t2: . )

1 Like

Ontvangen van @Winkey ( Monique) , een vrolijke paaskaart, “handmade” :art:.

Ik vind dit zeker leuk maar als ik dit doe ( zelf kaarten maken e.d. ) dan vliegt de tijd voorbij en helaas kan ik het niet laten liggen :wink: .
De twee bovenverdiepingen zijn nog steeds “eigendom” van een studerende dochter en de echtgenoot die thuiswerkt . :upside_down_face: .

Dank je wel @helmamartens voor de RAS kaart . ( zo heerlijk “ZEN” :wink: )
Dit lijkt mij wel de ideale oplossing voor een eigen “kamer/ ruimte” . :pray:t2:

:books: :art: :notes:

1 Like

@Mamiielariie, dank je wel weer voor een stapel meetingkaarten. Die worden goed bezocht zeg! (Leuke postzegel sticker heb je)
En virtueel, dan maakt de toegang vanuit andere landen wel weer makkelijk, dan “zie” je die ook eens.

1 Like

Dat is waar, internationaal is het wel tof om ook swapmaatjes en vrienden te zien.

1 Like

Dank je wel @Marleen1979 voor deze RAS Kaart van Erik Carle om te vieren dat ik uit quarantaine mocht.
Super, ik ben echt heel blij met deze kaart.

2 Likes

Dank je wel @piavano voor je gezellige vakantie kaart!
Rustig aan hoor met die laatste letters van ons alfabet, de een na laatste ronde :woozy_face: ik ga met Natasja beginnen aan een zelfgemaakte kaarten alfabet (we beginnen met een half alfabet en zien dan verder). Ik sta nog steeds open voor een nieuwe ronde alfabet hoor, mocht je (ooit) weer zin hebben.

Lieve @piavano :smiling_face_with_three_hearts: bedankt voor de mooie kaart :heart_eyes: wat een leuke golden erop! Wat fijn om er even uit te zijn en lekker naar het strand te gaan :sunglasses: Heerlijk!
Google Photos

Wat een heerlijke volle brievenbus!
Dank je wel lieverds! Erg blij met deze gezellige post vandaag! Ik voel me super jarig☺️
@piavano, je hoort nog van me.
@Jess18877
@vogelwikje
@yoga
@Franciska (wat een volle envelop!)

4 Likes

Wat een snoepje van een kaart @Marleen1979. Heel erg bedankt. HA, jij koopt dus ook bij de notenshop. Ik heb toevallig net een bestelling gedaan :slight_smile:. Mijn verjaardag viel op mijn vrije dag. Ik neem ook nooit vrij. Ik moet ook zeggen dat ik het gedoe vind. Onverwacht visite ed. Ik voel me dan niet bepaald “vrij”. En ja, uiteraard heb ik taart (gebracht) die door mij gebakken is. Ik heb me laten vertellen dat ze hebben gesmuld, altijd leuk om te horen.

1 Like

Dank je wel @Winkey
Ik had deze van de week al ontvangen maar ik heb nu pas tijd om de kaarten te melden.
Ik zeg ‘ gezellig’! Wij laten van ons horen😉
Hoop dat je een fijne verjaardag gehad hebt en een fijne tijd vrij gehad hebt!
Wat tot van je dat je dan taart brengt op je werk!

1 Like

Dank je wel @Winkey voor het leuke RAS kaartje

1 Like

Dank je wel @MailboxIngrid voor je mooie vlinder kaart, ik schrijf je terug.

1 Like

Hangman

Bedankt @J9D voor de leuke Jip en Janneke kaart. Ik blijf deze kaarten en verhalen heel leuk vinden, al pas ik de verhaaltjes wel regelmatig aan aan deze tijd.

@Winkey en @helmamartens heel erg bedankt voor de mooie verjaardagskaarten (en washitape).

2 Likes

Hoi @Franciska Super bedankt voor je mooie verjaardagskaart. Al die prachtige bloemen. Lief van je.
Net een heerlijke lunch gehad op een terras aan de Linge, een klein feestje is ook leuk.

1 Like

Dankjewel @Winkey voor beide RAS kaarten (en het leesplezier ;). En wat zijn ze mooi :star_struck: :+1:t2: Wat fijn dat je veel plezier beleeft aan het haken. Je hebt nog wat blokjes te gaan las ik :wink: Ik reageer via de ronde die open staat. Wens je wel alvast veel plezier met jullie uitstapje.


1 Like

Hangman - Galgje

Twee kaarten kwamen aan voor mijn NL Hangmanwinsten:
@J9D stuurde mij een jarig Nijntje voor mijn winst en verjaardag. Ik ken het probleem met veel kaarten sturen. Het blijft leuk, maar wordt soms wel een beetje duur :thinking: :rofl:

@Pareltje stuurden een leuke kaart vol bloemen met lieve spreuk.
Ja ik vindt Galgje erg leuk om te doen.

Bedankt voor jullie geweldige keuze. Helaas kan ik de kaarten nu niet laten zien.

RAS
Een verjaardagskaart van Eric Carle kwam van @yoga
Heel erg bedankt voor de mooie kaart en goede wensen.

1 Like

Ik zat me net af te vragen wat RAS betekende en toen zag ik dat ik hier getagd was door @meidans
@meidans dankjewel voor je lieve verjaardagskaart!

1 Like

RAS = Random Act of Smileness. Er is ook een topic waarin je iemand kunt nomineren om een kaartvte ontvangen. Wel even vragen of je het adres mag doorgeven voor zo’n topic