CLOSED 29-2-2024 Utrecht, Meeting Leap Day

Fijn dat, ondanks dat leap day op een door-de-weekse dag valt, jullie je hebben opgegeven.
@rowena2403 @Frankie @bora1976 @ElisaJ @Carolien25 @specialhorse @LiveLaughLoveLeafs @Exploradora73 @blijdatikschrijf @Jowie78 @Deeske1974 @Hathor @Miranda78

Jullie staan op de deelnemerslijst.
Denken jullie eraan je mobiele nummer door te geven via PM aan @Jaynillo

5 Likes

Ik heet Brenda geen Marianne.
Groetjes Exploradora73

2 Likes

En dat had ik op mijn lijstje staan, maar heb ik niet goed overgenomen. Sorry. Ga het veranderen.

Willen jullie mij op de wachtlijst zetten ?

2 Likes

Ik heb je erbij gezet

Ik wil wel op de reservelijst!

1 Like

Ik wil ook graag op de wachtlijst :hugs:

1 Like

Hi de meetingcard staat in de groepsapp, aldaar kan worden doorgegeven hoeveel kaarten je wilt bestellen.
Mocht je nog niet in de groepsapp van Meeting Utrecht 29 februari zitten, dan kun je je telefoonnummer doorgeven met private mail aan @Jaynillo.

3 Likes

Mijn ovb kan weg, ik heb het geregeld op m’n werk!

2 Likes

Vandaag even gelunch bij Winkel van Sinkel :grimacing::sunglasses:

2 Likes

Dat ziet er mooi uit… En nog lekker geluncht ook?

1 Like

Het is een mooi historisch gebouw van binnen en buiten. Mijn lunch was erg lekker maar miste wat presentatie op de bord.
Aandachtpunt is dat er veel trappen zijn (WC zijn in de werfkelder beneden) geen lift en harde stoelen als we lang blijven zitten. Wel wat banken langs de kant

En ik kom er graag en er is een invalide wc bij de trappen voor je naar beneden gaat.

3 Likes

@bora1976 die heb ik niet gezien.
Er is ook een 2de verdieping

Je moet net weten waar die zit. En je kan inderdaad ook boven zitten. Heb er al heel wat meetings gezeten en ook vaak geluncht

2 Likes

Er is wel een lift aanwezig :slight_smile: dat weet ik omdat ik er al eens gebruik van heb gemaakt . Wellicht gaat die niet naar de kelder, maar wel naar boven.

Met meetings zitten wij helaas nooit bij of op de banken :slight_smile: enkel de harde stoeltjes :smiley:
Je bent vrij om een eigen kussentje mee te nemen zoals menig ander mens ook doet :wink:

2 Likes

Fijn om te weten dat er toch een lift zit. Ik zag hem niet.

@Jaynillo @mar127 helaas ga ik toch afzeggen. Door rug klachten zie ik het niet zitten om lang op die harde stoelen te zitten.

Ik wens jullie een fijne meeting toe en wellicht tot een van de meetings in de Ikea in Utrecht.

Dat is jammer, maar bedankt voor het doorgeven dan halen we je van de lijst en kunnen we de wachtlijst opschuiven. En inderdaad wie weet tot een meeting in de ikea. Groetjes Marjolein (@mar127) en Ilse

1 Like

Hoi @Berry_i je staat nu op de deelnemers lijst en ik heb je een privébericht gestuurd

Ik zie dat deze meeting helaas al vol is. Mag ik op de wachtlijst?

2 Likes