BABBELHOEK - "Off - topic"

Gewoon even kletsen , vragen stellen, reageren e.d. - Off- topic - 2024

**VRAGEN / ANTWOORDEN - “Off-topic”…

Dit topic is voor vragen, antwoorden, adviezen, tips enz. .

Hopelijk vind je in dit topic een antwoord op je vraag.
Als het antwoord er niet bij staat, schrijf/ plaats de vraag in dit topic.
Open a.u.b. geen nieuw onderwerp voor vragen maar schrijf de vraag hier.
( Onderaan het topic, in een nieuw ,“leeg” reply.)

Wil je de vraag niet op het forum schrijven, stuur dan een een “private messge”( P.M.) met de vraag/ het onderwerp enz. naar mij, @JetteLise.
Ik hoop dat ik jullie dan een antwoord of advies kan geven :wink: .

Iedereen is welkom, waar je ook bent, 24 uur per dag :compass: :mantelpiece_clock:

. :bread: :croissant: :baguette_bread: :milk_glass: :honey_pot: :coffee: :waffle: :tea:

Veel plezier :wave:t2:

1 Like

**Informatie m.b.t. Postcrossing en/

Welkom op het forum . Info m.b.t. PC en/ of het forum kun je hier lezen of vragen ./ POSTBEZORGING - BUITENLAND

:postcrossing: Hier kun je de actuele informatie volgen m.b.t. Actuele vertragingen buitenland

:postcrossing: Homepage Postcrossing :
POSTAL MONITOR - Mail disruptions around the world

:postcrossing: Dit is de TREAD / TOPIC op het forum m.b.t. INTERNATIONAAL / WERELD .

gereserveerd

gereserveerd :netherlands: :netherlands: :netherlands:

gereserveerd :netherlands: :netherlands: :netherlands: :netherlands: :netherlands: :netherlands: :netherlands:

gereserveerd :netherlands: :netherlands: :netherlands: :fountain_pen:

gereserveerd

3 Likes

Super leuk idee! Vroeg me al af of zo iets wat toegestaan op het forum :grinning: :pizza:

1 Like

Ja hoor, dit is zeker toegestaan op het forum :wink: .

Leuke topic! Jullie een goede jaarwisseling gehad? En wat zijn jullie goede voornemens dit jaar!

Ik; steeds meer creatieve dingen bezig zijn, zoals glas in lood, schilderen etc… (tuurlijk ook postcardswappen!)

Gr. J9D

Ik kon met moeite wakker blijven tot middernacht. :yawning_face: We hebben film gekeken thuis en daarna vuurwerk gezien op tv.
Maar heb het gehaald! Al was het maar omdat onze nieuwjaarswensen voor de familie in België aankomen in de namiddag - en dat is grappig. :smile: :smile:

1 Like

De beste wensen allemaal!

Gisteren zag ik op het journaal beelden van een nieuwjaarsduik van Nederlanders die nu in Australië wonen. Zon, bikini’s, heerlijk warm weer. Mijn oudste zoon stuurde in de middag een filmpje van zijn nieuwjaarsduik bij Scheveningen (eigen initiatief, hij kon het toch niet laten), buitentemperatuur rond de 3 graden Celsius en zeewatertemperatuur 8 graden Celsius. Ik hoorde hem aan vrienden schreeuwend in het water vragen waarom zij dit ook alweer een goed idee hadden gevonden :joy:

5 Likes

Toch een goed idee hoor .
Om trots op te zijn, voor de Nederlandse " Bondi Beach Boys" :swimming_man: zeker een vrolijke start voor dit jaar :four_leaf_clover:

@Iedereen , de beste wensen :four_leaf_clover:

Mijn zus heeft dat vorig jaar gedaan, zo’n georganiseerde nieuwjaarsduik met allemaal mensen (gekken) in de Noordzee. Ik doe het haar niet na hoor! {of wel, maar niet in de Noordzee :joy:}

Een keer een nieuwjaarsduik gedaan, maar wel in tropische wateren, maar wel met een unox-muts. :smiley:

1 Like

Ik moet weer eens mijn kaarten uitzoeken. Ik heb in het afgelopen jaar wel het een en ander bijgekocht, maar nog niet netjes opgeborgen. Aan de ene kant leuk om te doen, aan de andere kant niet, want ik heb dan altijd gelijk zin om iets te versturen… en dan kom ik niet toe aan opruimen.

Ik hoop dat ik 50 kaarten mag schrijven en/of ontvangen! De post van Bonaire naar de rest van de wereld gaat niet zo snel. Dus als er elke week een kaartje van mij, ergens op de deurmat valt, ben ik een tevreden mens :relaxed:
Verder hoop ik meer te gaan haken, meer in mijn bullet journal te schrijven, en mijn ouders weer eens te zien. Dat is al 1,5 jaar geleden :relaxed:

2 Likes

Van harte welkom in onze forum. Je voornemen gaat goed komen!

Bonaire, een van onze favoriete vakantie plek! Waren in 2013 daar voor 2 weken. Echt geweldig!
Hoe gaat het nu daar?

1 Like

Wat leuk dat je hier geweest bent!
We hebben net een piek gehad qua besmettingen. Natuurlijk niets vergeleken met NL, maar we hebben dan ook maar 20.000 inwoners. Nu gaat het gelukkig weer naar beneden qua besmettingen. We hebben hier de standaard restricties: restaurants dicht om 22.00 uur, mondkapjes in overheidsgebouwen en supermarkten verplicht, geen samenscholingen… Gelukkig zijn de scholen open.