BABBELHOEK - Gewoon even kletsen, vragen stellen, reageren e.d

Dat is inderdaad een mooi jubileum. Proficiat! Ik doe vanaf het begin al mee en heb zelfs een keer het winnende lot gehad. Ik hoop dat er weer wat mensen extra mee gaan doen, maar er is gelukkig een zeer trouwe groep van Postcrossers die telkens meedoen.

(P.S. na mijn komende vakantie hoop ik weer eens met jouw Postcardset RR mee te doen. Mijn verzameling kaarten van 59 National Parks is nog niet helemaal compleet :wink: én ik overweeg de set “The Unwinding Cards” voor mijn verjaardag te vragen).

1 Like

Moet ik 's opzoeken… Ken ik (nog) niet.

Altijd welkom, eh! :kissing_heart:

Gelukkig wel. En als we overal reclame blijven maken, komen er misschien weer nieuwe mensen bij :crossed_fingers: Ik ben inderdaad altijd blij jouw naam erbij te zien. Ik heb, denk ik, 1 keertje niet meegedaan, maar ook vaak dat mijn kaartje te laat toekwam. Zelf heb ik nog niet gewonnen, maar ik gun het iedereen! Geen probleem.

1 Like

Aan al mijn noorderburen boven de grens

image

Geniet van deze dag!

4 Likes

Opgezocht, en het lijken me inderdaad supermooie illustraties. Op amazon ook al wat recensies gelezen en dan lees ik spijtig genoeg wel vaak dat het niet zo’n goede kwaliteit van papier is (nogal dun)… Maakt het minder leuk om te versturen zonder envelope… :frowning:

Ai, dat is dan weer jammer. Kaarten die zo dun zijn komen meestal beschadigd aan. Erg bedankt voor de waarschuwing. :pray:

1 Like

Ik ben een paar weken geleden door mijn voorraad kaarten gegaan en heb toen alle dunne kaarten weggegeven. Dat waren vaak kaarten van goede doelen of uit tijdschriften. Ik ga ze toch niet versturen via Postcrossing en misschien dat iemand anders er creatief mee kan zijn en zo.

Gisteren mijn eerste postcard op de bus gedaan. Was gelijk na mijn werk naar de bruna gegaan om de benodigdheden te halen voor postcrossing (postzegels en een ansichtkaart).
Scheelt dat ik zowat in de stad woon

1 Like

Wat leuk Loebas! :partying_face:
Nu begint het lange wachten tot ze er zijn. Of misschien valt het wel mee. :smiley: Naar wat voor landen gaan ze?

De eerste gaat naar Duitsland. Ben benieuwd wanneer hij arriveerd

Dat is in ieder geval lekker dichtbij!! Dat scheelt wat geduld. :smiley:

Mijn eerste postkaart is aangekomen.

4 Likes

Whoehoe! :partying_face: :partying_face:
Die is lekker snel gegaan!

5 posts were merged into an existing topic: PostNL App