ARVONTA SULJETTU - voita kortteja kirjoitettavaksi!

#18 ykssoprano - Paljon onnea :smiling_face_with_three_hearts:

#20 elmanaakka
Onnittelut !

Olisinko minä sitten #19, kun oli jäänyt se välistä… Onnea saavutuksesta - perässä tullaan :smiley:

21 Jalala
Onnittelut!

22
Onnea ja kiitos arvonnasta. :slightly_smiling_face:

23

Onnittelut saavutuksesta!
Kiitos arvonnasta! :grinning:

Kiitos onnitteluista ja runsaasta osallistumisesta! Mutta kylläpä on kumma tilanne, koko menneellä viikolla ei tullut yhtäkään virallista korttia. Eihän tämmöistä ole ollut kuin harrastuksen alkuaikoina! Tämä johtuu kai nyt siitä, että osoitettani on aiemmin jaettu ennakkoon enemmän kuin omia korttejani on mennyt perille. En siis ole vielä päässyt 5000:een korttiin, mutta arvonta toimitettiin nyt kuten ilmoitin.
Random.org-onnetar valitsi seuraavat voittajat:
1 @minkero
14 @ravishing
11 @Tiuhtis
Onnittelut teille, tulossa lajitelma erilaisia kortteja!

3 Likes

Ihanaa, kun onni kerrankin potkii :smiley: Kiitos Liisa kuorellisesta hienoja kortteja. Olipa kiva saada tällä tavalla uudenlaisia kortteja lähetettäväksi. Vaikka olikin satunnaissatsi muualle lähetettäväksi, niin monta korttia sattui niin minun omaan makuuni, että menivät olo-laatikooni :smiley: Onnea vielä lähestyvästä rajapyykistä! Huomaan, että vielä joudut odottamaan :slight_smile:

Voittajien palkinnot ovat menneet onnellisesti perille ja minä vaan odottelen 5000 rajan rikkoutumista. Ei yhtäkään virallista kahteen viikkoon, kurkkasin jo, onko joku murtautunut tililleni ja tehnyt sen epäaktiiviseksi! No varmaan tulee jonain päivänä kymmeniä kortteja yhdellä kertaa, sellaisesta on jo kokemusta.