HIPPA - Abc

ABC-hippa

Jatketaan siitä, mihin vanhalla foorumilla jäätiin! Ohjeet, jotka kirjoitti hipan alkuperäinen aloittaja tiiti vuonna 2009:

  • Edellistä hipataan, eli tässä tapauksessa minua kun nyt aloitan tämän (laitan toki hippaajalle extrakortin kiitokseksi).
  • Eka hippaaja hippaa kirjaimella A. Siis “hippaan tiitin A:lla”, seuraava hippaa B:llä, sitten C:llä jne.
  • Hippaaja lähettää kyseisellä kirjaimella alkavan kortin. Esim. B:llä hippaaja voi lähettää kortin jossa on Banaani, Bern, Baguette, Biskanjanlahti…
  • sääntöjä voi tulkita melko vapaamielisesti, esim. juuri käyttämällä vieraita kieliä ja ulkomaisia paikkoja
  • mainoskortit sallittu! Esim. Zetor - traktorimainos olisi vaikka Z-kirjaimeen mainio :D
  • jos vaikeimmat kirjaimet (esim. Å, Z, X,Ö ) jumittaa pitkään ketjussa, voi sen harkintaa käyttäen skipata ja siirtyä seuraavaan kirjaimeen, mutta suositeltavaa olisi että yritetään kaikkia kirjaimia
  • korttiin maininta ABC-hippa ja kyseinen kirjain ja voi vielä selittääkin sen millä perusteella kyseisen kortin on valinnut.

Kokeillaanko?
Tervetuloa hippaamaan!

Y on kirjain, johon jäätiin, eli sillä toivoisin hipattavan!

Mie voisin hipata sinuu Y:llä @cicus! :upside_down_face: Z:lla hipataan siis seuraavaksi.

Hippa Regndroppar!
Minua hipataan ruotsalaisittain Å:lla

Hippa ritvapeltola Å.lla
minulle Ä

Hippa Pampula!
Minulle Ö :grinning:

Hippa eukkonen :blush:

Minulle A

Ensimmäinen viesti tällä uudella foorumilla, katsotaan osaanko käyttää tätä😄 Hippa siis jennylinnea

Mulle siis B

Hippa MiktuM
minulle C

Hippa ritvapeltola ©.

Minulle sitten D:tä…

Hippa ykssoprano!
Minulle E😀

Hippa eukkonen

Minulle F

Hippa @anon17412596
Minulle G

Hippa @Heliel
Minulle H

Hippa eukkonen H:lla

minulle I niin kuin Iivari

1 Like

Hippa @ritvapeltola :slight_smile:
Mulle J

Hippa @Ezzi :postcrossing:
Miulle K

1 Like

Hippa @Regndroppar K:lla

Minulle L

hippa jennylinnea L:llä :slight_smile:
Minulle M

hippa @ritvapeltola

Mulle sit N