9 September 2024 - Magical Pancake Meeting (Monday) Zeewolde

Voor mij 25 kaartjes, opsturen is niet nodig

Kom graag naar deze meeting. Als dat lukt, graag 15 kaartjes en opsturen niet nodig. Groet, Marieke

@theetje00 @Vroekman @nishaa @Annerie @Deeske1974 @nicolientje58 @pareltje21
Dames jullie hebben nog 2 weken om kaarten te bestellen en te betalen. Daarna is het niet meer mogelijk om kaarten te bestellen. Ivm vakantiesluiting van de drukker. Dus bestel en betaal op tijd als jullie kaarten willen hebben.

Groetjes Brenda

Ik wil graag 10 kaarten, maar omdat ik nog geen definitief rooster heb, en onder voorbehoud sta, dacht ik dat het bestellen ook moest wachten.

Ik wil graag 25 kaarten, opsturen is niet nodig.

Graag 50 kaarten

Wil je ze opgestuurd hebben @Deeske1974 ?

Ik wil graag 12 kaarten. Mijn ovb mag weg. Als Niki toch niet kan, kom ik met de taxi.
Groet Roelie

Heb je via fb messenger een pb gedaan

Voor wanneer moet je weten voor als ik het zeker weet ? ik wil 10 kaarten bestellen Kan ik met iemand meerijden Ik woon in Lelystad groetjes Nicolette

Als ik niet met iemand mee kan rijden kom ik met de taxi en wil weten Hoelaat het afgelopen is Opsturen is niet nodig

Kan ik m’n aantal kaarten nog veranderen? Ik had 10 gezegd, maar 20 graag! Dankjewel!

Wij willen ook graag komen.
Maurice en ik (Robin) hebben een gedeeld account.

Graag 11 kaarten, opsturen naar huis

@nicolientje58 Je kunt zelf bepalen wanneer je naar huis gaat. We hebben vanaf half 12 voor 3 uur tafels. De kaarten kunnen tot 14 juli besteld worden.

Op maandag 26 augustus moeten ik weten of je komt ipv het aantal plaatsen in het restaurant.

Voor wie nog niet besteld heeft of nog iets wil aanpassen. Denk eraan dat je maar kaarten kunt bestellen dat 14 juli. De betaling moet op 16 juli bij mij binnen zijn.

Tip: Er zijn behoorlijk wat kaarten te beschrijven. Dus als je geen lamme hand wilt krijgen controleer dan alvast of je genoeg naamstickers hebt of een naamstempel (met inkt). Het is ook handig om alvast iets thuis te maken wat je zo in de meetingboekjes kunt plakken.

2 Likes

Ik wil graag 15 kaarten

Het bestellen van kaarten is vanaf nu niet meer mogelijk.

Exploradora73

De kaarten zijn besteld. 375 stuks.
Zodra ik ze binnen heb stuur ik ze op naar de personen die daarom gevraagd hebben.

Brenda

1 Like

Haal mij maar van de lijst: ik heb geen kaarten dus ga ik ook niet!