4. 1111 viestiä soopaa

Ostin kirppikseltä kortteja, sen kummemmin lukematta mitä joissakin luki, yhdessä on yksi “i” liikaa sanassa ja yhdessä lukee näin:

“Elämän yllätyksellisyys näyttäytyy niille…jotka eivät koskaan matkusta päätepysäkille asti.” (Kuvassa on leppäkerttu :smile: )

Mitä tuo tarkoittaa? Eikö siellä päätepysäkillä usein ole just jotain odottamatonta ja jopa yllätyksellistä? :thinking:

Monet saajat toivovat jotain lähettäjän kielellä ja minusta nämä on ihan käteviä ettei aina kirjoita jotain “terveisiä Suomesta”, niin käännän tuon kortin tekstin.

Edit.
Ehkä se tarkoittaa, että jääkin pois siellä minne ei ole suunnitellut menevänsä?
Eli että jos on matka Oulu - Helsinki, niin voinkin hetken mielijohteesta jäädä Seinäjoelle? Ehkä nyt vähän ymmärrän.

Mie ymmärrän sen noin, jos on suunnittelut jäävänsä pois päätepysäkillä, mutta sitten jääkin pois aiemmin.

Huomenna tapahtuu jänniä, kun meen elämässäni ekaa kertaa raveihin. :racehorse:

Heips Riinka! Täällä meni koivuallergia yllättävän helposti tänä vuonna, mutta nyt on ollut kesäflunssa viime perjantaista, pöh. Viime viikko oli vähän kuumottava, kun kersa flunssaantui maanantai-iltana, olin tiistain pois töistä sen takia, sit ke-to oli tärkeitä työjuttuja, jotka sain hoidettua (kultsin perhe hoiti kersaa), ja perjantaina sit taas saikulla itseni takia.

Viikonloppuna piti olla kesän eka mökkireissu ja serkun rippijuhlat Savossa, mutta eipä sit lähetty. Kersa selosti vielä tänäänkin päiväkodissa, että “Me lähetään Heinäveelle”…

Tsemppiä + parempaa oloa kaikille sairastelijoille ja kanssa-allergikoille! Kesäflunssat osaavat jostain syystä olla tavallistakin pirullisempia silloin, kun iskevät. Mä sairastin koronan kaksi vuotta sitten kesällä ja se veti kurkun niin huonoon kuntoon, että en pystynyt syömään kuin hunajaa ja särkylääkkeitä. Multa lähti myös ääni kokonaan kahdeksi päiväksi. Puheliaalle ihmiselle melkoinen luonteenvahvuuskoe :roll_eyes:

Voi ei Maijaa, hän olisi vielä kovasti lähdössä reissun päälle! :sweat_smile: Toisaalta…toiveajattelun voima voi olla yllättävän kova :smiley:

Allergialääkkeet muuten väsyttävät helposti, mulle Zyrtec/Cetiritzin on sellainen, joka vetää lähestulkoon tajun kankaalle. Nyt sain isältä Kestoxia (entinen Kestine) ja tämä toimii ihan ok. Mä en tosiaan ole tarvinnut vuosiin allergialääkkeitä ennen tätä kevättä/alkukesää niin mulla ei niitä ole varastossakaan ollut. Syön nyt tämän viimeisen laatan loppuun ja sitten voinkin varmaan jättää lääkkeet sikseen, koska siitepölytiedotteen mukaan koivun kukinta on päättynyt täällä.

Hyvä juttu Regndroppar, että lykkäsit tuon hevosemojin raveihin-sanan perään, koska muuten olisin heti olettanut, että kyse on teknoreiveistä :rofl: En muista oliko se Berliinissä vai missä, jossa porukka on järjestänyt päihteettömiä daybreak-ravebileitä jo pitkään, siis aamunkoitossa alkavia reivejä, jonne ihmiset voivat mennä joraamaan vaikka ennen työpäivän alkua :grinning: Voisin hyvinkin osallistua sellaisiin, koska tekno rules ja olen nykyään kovin aamuvirkku. Nimim. tänään ylhäällä klo 4.15 :grinning:

Lähtisin millon vaan aamu-streittarireiveihin. No, siis ainakin kerran, jos joku kaveri pyytäisi. Jos olisi kivaa, niin sitten uudestaan. Aamu voi olla haastavahko. :yawning_face: Jännä muuten etten ole tarkistanut onko semmoisia. :thinking:

Kestox on toiminut mulla tosi hyvin!