20 April 2024 - Meetup in Banyoles

Si todo ha ido bien, ya llevaréis unas horas de encuentro.
Espero que os haya salido un día estupendo y que disfrutéis mucho.

4 Likes

Sorry to bother you, I want to exchange design A, I wonder if anyone is willing to exchange, if so, please pm me, I will send you postcard pictures for your choice.

Moltes gràcies per organitzar aquesta trobada.
Ha sigut un dia rodó!
Rosabel

6 Likes

Mi agradecimiento a los organizadores, lo he disfrutado a tope !!! Se me ha hecho corto y me ha tocado irme cuando no tenía ganas de hacerlo … un día estupendo, un clima ideal, compañía inmejorable y una comida deliciosa. Hasta la próxima !!

6 Likes

Moltes gràcies per tot a tots els que hi heu participat i, sobretot, a la magnífica organització! :revolving_hearts:

4 Likes

Un dia genia!! El meu primer meetup !!
Molt divertit!!
Una organització de 100/10
Penjeu fotos que no en vaig fer…Gràcies!!

5 Likes

Hello Berry!!

I can send you the postcard in exchange of stamps from your country, The Netherlands, since I’m have a collection. If you want to, send me your adress.

Jordi

Hello Jordi,

What kind of stamps do you want in exchange, used or mint, old or new ?

Address and removed by moderator.
Please read this post and if you intentionally posted your private data publicly, feel free to re-post it with a note like this: “I understand that my address is being posted on a public forum.

Bon dia, estimats postcrossers de Catalunya!

Estic assegut a l’autobús cap a Itàlia, ple de son, però vull escriure ja el meu missatge d’agraïment per aquesta trobada que va ser una de les millors de sempre per mi (i ja he participat a trenta trobades de Postcrossing a diversos països)!

Per començar, gràcies a les òptimes Yam @yampadres i Glòria @gloriaribugent per la organització gairebé perfecta (sempre es pot millorar, oi que sí? :wink:), pel programa interessant i per la oportunitat de fer fotos tan precioses al llac (perdó , perdó! Volia dir l’estany! :smile:) Bravissime, ragazze!

Gratitud eterna (ja veurem… :smile:) a l’amic Antoni @locarter per haver fet possible la meva participació i per haver-me regalat tants moments d’alegria! I un munt de gràcies, és clar, a la Montse @Comadivine per totes les històries que vam compartir.

Gràcies a qui va xerrar una estona amb mi, fent-me sentir important o simplement benvingut a aquest país on em sento a casa. :yellow_heart::heart:

Gràcies a qui, tornant a veure’m, es va recordar de mi, i a qui, acabant de veure’m, em va tractar d’amic.

Gràcies a tothom per haver-me donat les ganes de seguir viatjant cap a noves trobades, i d’intentar organitzar-ne jo mateix.

I, per cert, gràcies a qui, tot i no essent cap postcrosser, va acceptar jugar amb nosaltres i signar totes les meves quaranta postal (“toootes?” :wink:). La primera vegada sempre és una mica traumàtica, però us hi acostumareu! :smile:

Ja he escrit massa, ho sé… Seguiran aviat algunes fotos de la trobada.

Amb estima i la il·lusió de tornar a veure’ns, us envio moltes abraçades.

Fins aviat! A presto!

5 Likes

Vet aquí unes poques fotos del dissabte.

Vam començar per una visita guiada del centre històric de Banyoles fins a les muralles:



La passejada li va fer créixer el pit a l’Antoni


… i quina gana li va donar! Aquí es menja un caragol dolç, pastís típic de Banyoles:

Foto de grup a les muralles:


Al migdia, cap a l’Ateneu a signar i segellar centenars de postals…



… o bé a tocar el piano:

Després d’una tal feinada, a dinar!


Ens vam ben omplir la panxa. Calia posar-se en marxa per digerir. Uns pocs herois van donar la volta a l’estany:



Al cap d’una breu desviació, a l’església de Porqueres va tornar a produir-se una pàgina de l’evangeli:

Jesús va entrar al recinte del temple i es posà a treure’n els venedors. Els deia: - Diu l’Escriptura: El meu temple serà casa d’oració, però vosaltres n’heu fet una cova de lladres.

Vet aquí els venedors de segells: :joy:

I l’església “profanada”! :joy:





La caminada es va acabar a un bar davant d’una preciosa posta del sol:


I un capvespre fresquet es va endur aquest dia meravellós:

Fins la propera trobada a Catalunya… o potser a Itàlia!

PS: Totes les fotos són meves excepte la del grup a les muralles (no em recordo qui la va fer). Si us plau, no les pengeu a les xarxes socials sense dir-m’ho. :wink:
Si algú no vol aparèixer a les fotos publicades, que m’ho digui i les canviaré.

9 Likes

Moltes gràcies per tot a les organitzadores i al nostre estimat ambaixador Michele!! On puc trobar l’album per ficar les meves fotos també, o les poso directament aquí?

Hola Loli, pots penjar les fotos aquí. Després t’enviaré també el link al meu àlbum de fotos.

Yo las añadí directamente al álbum :slight_smile:

Buenas Bea!!
Soy Jordi, te escribo por si quieres las postales del encuentro de Banyoles.
Si es así, enviame tu dirección a cambio solo te pido algunos sellos usados (colecciono sellos de España y Holanda).
El encuentro fue un exito, el año pasado lo hicimos en Girona y tenemos intención repetir el año que viene en otra ciudad.
Un saludo

3 Likes

He recibido mi postal @belen1975
Me encanta, el matasellos se ve genial, muchas gracias.

2 Likes

Thank you, muchas gracias and dankeschön for a lovely meetup card from your event to @mikebond and everyone who signed or stamped their name! :slight_smile:

1 Like

Per si algú encara no l’ha vist, aquí trobeu el reportatge de la televisió de Banyoles: https://www.banyolestv.cat/index.php/societat/12646-banyoles-acull-una-trobada-de-postcrossing-amb-una-trentena-d-amants-de-les-postals.html.
El vídeo és disponible també al Youtube:
https://youtu.be/OZRCYrkIFVA?si=tRiB0mTZWvPAaa-D
(ara editat per amagar les adreces que apareixien públicament).

Fem-lo córrer!

2 Likes

Holaaa me gustaría intercambiar por el diseño A
Por favor si a alguien le interesa que me envie un privado!
Puedo ofrecer otras postales de meetups en madrid a cambio.
Gracias, Saludosss🥰

What a nice meetup!
Thank you @mikebond for sending a postcard for me. Love it!
Also thanks to all ‘compis’ that signed it.

2 Likes

Thanks a lot @mikebond for the wonderful card. It seems, that you had a lot of fun together :grinning:

1 Like