12 November 2023 - High tea meeting Veghel

Hey Melanie, lijkt me erg keuk, wil je mij op de reserve lijst zetten aub :pray:. Groetjes Christel

Hallo Melanie,
Ik zou ook graag op de reservelijst willenā€¦

Groetjes Hanneke

1 Like

I will be glad to exchange ) )
https://vk.com/album20733835_278691001
https://vk.com/album20733835_278769494
If my links never open, then I can offer Stavropol counter postcards and many other topics for exchange: foxes, bears, cities, food, flowers, birds, owls, wine Stavropol, famous personalities, characters and more.

Hallo Rommel, geen idee of ik me hiermee op de reservelijst zou kunnen zettenā€¦
Maar het lijkt me een erg leuke meeting !
Groetjes, Lena[quote=ā€œLenajan, post:46, topic:578529, full:trueā€]
Hallo Rommel, geen idee of ik me hiermee op de reservelijst zou kunnen zettenā€¦
Maar het lijkt me een erg leuke meeting !
Groetjes, Lena
[/quote]
Hallo Rommel, geen idee of ik nog op de bijeenkomst kan komen , 3e op de reservelijst , maar het zou fijn zijn als het nog gaat lukken !
Hallo Rommel, leuk dat ik mee kan doen ! Ik zou graag 30 kaart design A willen kopen en ik breng fruit mee, groetjes, Lena

Hello everyone!
I would be very interested in swap both beautiful cards.
My offers:

Enjoy your meet up and thank you in advance.

Hallo op vrijdag 10 nov tot 12 nov heb ik familie weekend, helaas kan ik niet komen , sorry, Susanne

Ik heb je eraf gehaald! fijn familie weekend

Ik zet je op de reserve lijst

I can exchange 1 of both for food or foxes cards the link is not working

Mag ik 20 kaarten A en 10 kaarten B. Ik maak een Spaanse Tortilla

1 Like

Graag 10 kaartjes A en 10 kaartjes B

21 keer kaart A
41 keer kaart B

Sorry, ik moet helaas afzeggen want ik heb een andere verplichting die ochtend. Sorry dat ik dit nu pas meld maar ik heb het pas net in de mail gelezen.
Veel plezier samen. Gelukkig staan nog een paar mensen op de wachtlijst die allicht blij zijn dat ze nu wel kunnen komen.

Geen probleem @Meidans dat kan gebeuren!

1 Like

Mag ik 10 a en 10 b meetingkaarten>

Hallo hier is Ria / Delft
ik heb geen idee want ik ben nog nooit geweest
Hoe gaat deze aanmelding allemaal in zijn werk?
Ik zou graag willen. Ben je al over het aantal deelnemers heen?

Hoi Ria,

Momenteel staat er nog een iemand op de wachtlijst. Ik kan je ook op de wachtlijst zetten je weet het maar nooit of er nog iemand afvalt.

Liefs, Melanie

@vaaick en @specialhorse willen jullie nog even doorgeven hoeveel kaarten jullie willen bestellen en wat je mee wil nemen naar de meeting? Dan kan ik iedereen dit weekend een tikkie sturen en de kaarten gaan bestellen.

Ik wil graag op je wachtlijst, daar deze meeting voor mij nieuw is, wil ik graag weten wat ik dan mee zal nemen voor de high tea, en wat voor kaarten er besteld kunnen worden?

groetjes van mij
RIA

Hoi Ria, de 2 verschillende kaarten staan in het openingsbericht dat zijn de kaarten die je kan bestellen., Op deze kaarten zetten we dan allemaal onze naam tijdens de meeting. Wat je meeneemt mag je helemaal zelf weten. De een neemt chocolade mee de ander een cake de ander gehaktballetjes etc. In het bovenste bericht staat een lijstje met dingen die mensen tot nu toe hebben doorgeven dat ze meenemen. Op die manier voorkomen we dat we bijvoorbeeld alleen hartig hebben of alleen zoet etc.