10 years of postcrossing meetup Saturday 3th JULY 2021

preview
Dette kortet ble bestilt i A5-størrelse og vil koste NOK 8 per kort (bestilte 50 av dem, men beholder minst 10-20 selv).


Dette kortet er i A6-størrelse (vanlig postkortstørrelse), og koster NOK 2.
Bestilte 250 av dette kortet.

Hello.
I would like a postcard from your meeting. With balloons. Who can you trade with?

Marit: 25 av ballongkortet (kan ta færre av dette kortet om det blir nødvendig - bestilte kun 50 av dette kortet).
Else: 5
Marianne: 5
Kristin: 5

10 kort igjen

Marit: 80 av møtekortet med festningen
Else: 20
Kari: 20
Marianne: 20
Kristin: 15
Beatrice: 5
Inga: 5
Maerose (pinayodyssey): 15

70 kort igjen (holder av noen for å sende til aviser/magasiner/tv-stasjoner).

Lørdag 3. juli kan jeg komme. :grinning: Håper været er bra slik at vi kan gå rundt festningen. Har aldri vært der.

Jeg bestiller:
5 stk. av ballong møtekortet
20 stk. av festningen

1 Like

Jeg vil gjerne ha 5 stk av ballongkortet og 15 stk av det andre :blush:

Jeg øker til 20 av Akershus kortet

1 Like

@noodlebamboo, @IngaZ om dere ønsker møtekort, er det bare å gi beskjed (vil ev. også ta med noen ekstra til møtet).

Ja! Gjerne det. Hvordan fungerer det med møtekort?

Hei igjen! Tror jeg forstod møtekortet litt bedre nå… bestiller gjerne 5 kort av festningen hvis mulig :slight_smile:
Vh

1 Like

På disse møtene signerer til hverandre som vi sender ifm med møtet. I noen tilfeller lages det egne møtekort (som i dette tilfellet). Om du ikke sender alle kortene ifm møtet, så har du de resterende, signerte, kortene til bruk senere.

Viking Planet (ligger bak rådhuset) er åpent fra kl 12, så det er mulig å gå inn og sjekke postkort der. Turistbutikken (som ligger ved siden av rådhuset, mot sjøen) er også åpen.

Ellers er det Ark (Egertorget og ved Klingenberg), Tanum i Paleet, Nordli i Universitetsgata og Tronsmo.

I’d like to join. My first meet-up in Norway :slight_smile: And would like 15 of the Akershus festning postcard, if still available.

1 Like

May I swap for the card



from your meeting? :relaxed:

Hei! :slight_smile:
Hva er planen for lørdagen? Skal vi bare møtes ved cafe skansen kl 13.30?

Vi møtes ved fontenen Påfuglen utenfor Nationaltheatret togstasjon kl. 12 og så driver vi litt postkort-shopping før lunsj på Skansen! :smiley:

2 Likes

Det er ikke kjøpeplikt når vi drar på postkort-shopping, men vi benytter muligheten til å se om vi finner kort vi vil ha (noe vi som regel gjør). Tanum/Ark etc har som regel typiske “turistkort”, dvs kort fra Oslo/Norge. Tronsmo har gjerne kort utenom det vanlige (altså ikke typiske turistkort). Så får vi se om vi tar turen til Nasjonalbiblioteket (Solli Plass), ser ut til at de har åpent til kl 16 på lørdager.

Hei😃! Jeg er en ganske ny Postcrosser, og jeg ville bare ønske dere en riktig hyggelig dag imorgen! Det høres ut som en kjempefint arrangement, og været skal jo bli strålende😎. Jeg kan dessverre ikke bli med denne gangen, men håper å kunne bli med ved en senere anledning. Kos dere masse imorgen😃!

1 Like

Takk! Håper du blir med på treff en dag! :grinning:

1 Like