10 February 2024 - Valentine’s high tea meeting at siegerswoude

Hoi Geke, wat leuk dat je er bij bent, welkom! Wil je me een whatsapp sturen op phone number removed by the Administrator. If you wish to have it public please add the following sentence to the post. "This is my phone number and I understand it is being posted on a public forum”.. Dan kan ik je toevoegen in de appgroep en blijf je goed op de hoogte rondom de meeting. Fijn dat je er bij bent!

Graag op OVB voor nu :slight_smile: Maar lijkt me leuk :smiley:

1 Like

Ik meld me aan
Groet Evelien

1 Like

Hoi Evelien, fantastisch! Leuk dat je er bij bent! Vergeet je niet om een appje te sturen? Dan voeg ik je toe aan de appgroep. Bedankt alvast en graag tot 10-2!

Groetjes Gooitske

Count me in fot the high tea

1 Like

ik kom graag naar je meeting
lucie

ik kom graag naar je meeting.
groet lucie

Hoi Lucie, op dit moment heb ik je op de reservelijst gezet omdat we vol zitten. Mocht er een plaatsje vrij komen, dan app ik je meteen!!

Groetjes, Gooitske

Hoi Gooitske,

Ik moet me helaas afmelden want we gaan precies dat weekend weg. Wel een leuk reden. Ik zal de app groep verlaten.

Exploradora73 - Brenda

Och, da’s jammer voor ons, fijn voor jou weekend! Alvast veel plezier en graag tot een volgende ronde.

Groetjes, Pia en Gooitske

Hello dear Postcrossers!
I would be very interested in swap both wonderful cards.
My offers:

Enjoy your meeting and thank you in advance.

1 Like

Ik zou heel graag komen! Voorlopig kom ik niet verder dan de reservelijst,…zie ik :pensive: Maar misschien valt er een OVB’er af!?

1 Like

Hoi

Ik zou ook graag willen komen.
Mag ik op de reservelijst. Heel misschien valt er 1 af.
Groeten van Jacoba de Haan

1 Like

Leuk Jacoba! Ik zet je op de reservelijst! Zie dat je van Twijzel komt, ik kom van Drogeham. :upside_down_face::blush:

Evt zou je me een appje kunnen sturen op phone number removed by the Administrator. If you wish to have it public please add the following sentence to the post. "This is my phone number and I understand it is being posted on a public forum”..- dan kan ik je sneller op de hoogte houden.

Groetjes!

Ik moet me helaas afmelden voor deze meeting, mijn oma viert inderdaad die dag haar verjaardag.
Veel plezier allemaal!

Och, wat jammer! Wel fijn dat je een ander feestje gaat vieren! Veel plezier alvast.

Mag ik op de wachtlijst? :+1:

1 Like

Mag ik ook op de wachtlijst? :grin:

1 Like

Hello, I would like to exchange this postcard, below are the postcards I can provide.୧꒰•̀ᴗ•́꒱୨